#PRCrush – ZFPR.PL

#PRCrush

Związek Firm Public Relations w czerwcu 2023 roku rozpoczął kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii znajdują się materiały edukacyjne oraz inspirujące wywiady z ekspertami i praktykami PR zachęcające młodych ludzi do rozwoju zawodowego w agencjach PR.

Celem kampanii #PRCrush jest budowanie pozytywnych skojarzeń z branżą i wizerunkiem PR-owca, edukacja młodych ludzi w zakresie najnowszych trendów, pokazanie istoty public relations, jej potencjału i szerokich możliwości. Aspekt emocjonalny nie jest przypadkowy. ZFPR chce pokazać, że to właśnie PR stoi za sukcesami uwielbianych przez konsumentów marek, które zyskały status lovebrands. To przemyślane strategie, błyskotliwe pomysły kreatywne i angażujący storytelling wspierają ważne kampanie o znaczeniu globalnym. Przedstawiciele agencji zrzeszonych w ZFPR pragną udowodnić, że PR to branża zmieniająca świat, promująca nieszablonowe rozwiązania, a jednym z jej największych atutów jest różnorodność. Innymi słowy, nie ma tu miejsca na nudę.

Organizator kampanii zaprosił do współpracy ekspertów – wysokiej klasy specjalistów, w tym praktyków PR, wykładowców akademickich, a także dziennikarzy, którzy na konkretnych przykładach ze swojego życia zawodowego pokażą pełen wachlarz obszarów public relations, wyzwania, wymagane kompetencje i umiejętności, a także zniuansowane aspekty pracy w szeroko rozumianej komunikacji.

https://zfpr.pl/prcrush/