Konferencje – ZFPR.PL

NASZA DZIAŁALNOŚĆ

Związek Firm Public Relations jest organizatorem konferencji branżowych, podczas których eksperci z firm członkowskich, ich klientów oraz zewnętrzni eksperci dzielą się wiedzą oraz inspirującymi przykładami działań PR.

PR2021. Challenge accepted!
27-28 sierpnia 2020

Konferencja „PR2021. Challenge accepted!” to nowa inicjatywa ZFPR, której celem jest uświadomienie roli i korzyści, jakie dają skuteczne i rzetelne działania public relations w czasie wychodzenia z pandemii.

Przez dwa dni podczas czterogodzinnych sesji prelegenci z firm członkowskich ZFPR, ICCO oraz innych partnerów Związku omówią najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć podczas planowania działań komunikacyjnych organizacji w 2021 roku.

Konferencja jest skierowana przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie, koncepty oraz budżety PR. Termin konferencji nie jest przypadkowy. Wpisuje się w kalendarz planowania aktywności obecnych i potencjalnych klientów na kolejny rok. To najlepszy moment, by podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma do odegrania public relations w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą czy produktem w nadchodzącym roku.

Wydarzenie zostanie zorganizowane w trybie online.

Więcej informacji i zapisy: www.zfpr.pl/pr2021


PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?
24 kwietnia 2020

Konferencja „PR-em w kryzys” była pierwszą konferencją online zorganizowaną przez ZFPR. Wzięło w niej udział 18 prelegentów i niemal 600 uczestników. Celem wydarzenia było dostarczenie pracownikom PR oraz menadżerom firm wiedzy przydatnej w prowadzeniu działań PR podczas kryzysu związanego z pandemią COVID-19.

Eksperci podzielili się rekomendacjami oraz wskazali narzędzia, które pomagają prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale również w okresie wychodzenia z kryzysu.

Istotnym elementem wydarzenia były również analizy zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w czasie kryzysu prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów.

Strona konferencji i prezentacje: www.zfpr.pl/prem-w-kryzys
Zapis wideo: YouTube ZFPR