Konferencje – ZFPR.PL

NASZA DZIAŁALNOŚĆ

Związek Firm Public Relations jest organizatorem konferencji branżowych, podczas których eksperci z firm członkowskich, ich klientów oraz zewnętrzni eksperci dzielą się wiedzą oraz inspirującymi przykładami działań PR.

PR2021. Challenge accepted!
27-28 sierpnia 2020

Konferencja „PR2021. Challenge accepted!” to inicjatywa ZFPR, której celem jest uświadomienie roli i korzyści, jakie dają skuteczne i rzetelne działania public relations w czasie wychodzenia z pandemii COVID-19.

Przez dwa dni podczas pięciogodzinnych sesji prelegenci z firm członkowskich ZFPR, ICCO oraz innych organizacji branżowych i pozarządowych omówili najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć podczas planowania działań komunikacyjnych w 2021 roku.

Konferencja była skierowana przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie, koncepty oraz budżety PR. Termin konferencji nie był przypadkowy. Wpisał się w kalendarz planowania aktywności obecnych i potencjalnych klientów na kolejny rok. Był to najlepszy moment, by podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma do odegrania public relations w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą czy produktem w 2021 roku.

Wydarzenie zostało zorganizowane w modelu hybrydowym: z udziałem prelegentów oraz niewielkiej publiczności w studiu, z którego przeprowadzono transmisję online.

Konferencji towarzyszyła zbiórka charytatywna na rzecz odbudowy spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej.


PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?
24 kwietnia 2020

Konferencja „PR-em w kryzys” była pierwszą konferencją online zorganizowaną przez ZFPR. Wzięło w niej udział 18 prelegentów i niemal 600 uczestników. Celem wydarzenia było dostarczenie pracownikom PR oraz menadżerom firm wiedzy przydatnej w prowadzeniu działań PR podczas kryzysu związanego z pandemią COVID-19.

Eksperci podzielili się rekomendacjami oraz wskazali narzędzia, które pomagają prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale również w okresie wychodzenia z kryzysu.

Istotnym elementem wydarzenia były również analizy zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w czasie kryzysu prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów.

Zapis wideo: YouTube ZFPR