Julia Kozak – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Julia Kozak

Wykładowca ZFPR
Prowadzone szkolenia:
Wstęp do public relations i Marketingu zintegrowanego
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA

Jako praktykowi zależy mi przede wszystkim na stwarzaniu płaszczyzny do wymiany wiedzy. Zachęcam do aktywnego udziału w zajęciach, gdzie podstawą nauki jest nie tylko wiedza przekazywana w formie wykładu, ale także dyskusja i odpowiedzi na pytania. W przyswajaniu zdobywanej wiedzy ważna jest możliwość jej testowania w praktyce, szybkiego wdrażania, aktywnego poszukiwania rozwiązań i uczenia się na własnych błędach.

W trakcie zajęć łączę elementy wykładowe, mające na celu przekazanie konkretnej wiedzy, którą można wprost zastosować w bieżącej pracy z prezentacją przykładów inspirujących kampanii oraz konkretnymi zadaniami, które pozwalają na bieżąco wdrażać poznane elementy teorii.

Postrzegam obszar komunikacji jako obszar sztuki, do której kluczem jest opanowanie odpowiedniego balansu pomiędzy wiedzą i podejściem kreatywnym. Stąd staram się patrzeć na komunikację całościowo, holistycznie, łącząc analizę z kreatywnością, solidne podejście narzędziowe z inspiracją i podejściem twórczym. W istocie oznacza to dążenie do świadomego zarządzania przestrzenią relacji, które wymagają synergii pomiędzy sercem i rozumem oraz umiejętnym poruszaniem się pomiędzy tymi obszarami.

BIOGRAM

Partnerka w spółce konsultingowej C.point, wcześniej niezależny ekspert i strateg. Otworzyła w Polsce oddział jednej z czołowych międzynarodowych agencji public relation FleishmanHillard, którą zarządzała przez 13 lat. Od ponad 20stu lat zajmuje się komunikacją zintegrowaną. Doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom.

Pełni funkcję reprezentanta krajowego dla europejskiej inicjatywy przy Innovation in Politics z siedzibą główną w Wiedniu. Wieloletnia eskpertka THINKTANK, współpracuje z Centrum Stosunków Międzynarodowych.

Przez 4 lata pełniła funkcję Wiceprezeski Zarządu ZFPR. Jurorka w licznych  polskich i światowych konkursach z obszaru komunikacji, w tym m.in. Złote Spinacze, Effie oraz prestiżowego światowego konkursu Cannes Lions we Francji.

Wykłada w London School of Public Relatios, prowadzi liczne szkolenia z obszaru komunikacji, prezentacji, budowania strategii marek i rozwoju dla firm, kadry zarządczej, managerów, specjalistów oraz studentów. Występuję jako prelegentka i panelistka w wydarzeniach branżowych.

Absolwentka Indologii na Uniwersytecie Warszawskim, studiowała również Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.

SPECJALIZACJA

Jako wieloletni praktyk w zakresie komunikacji zintegrowanej  podchodzi do komunikacji w sposób wielopłaszczyznowy, łącząc różne jej aspekty w celu osiągania jak najlepszych i spójnych efektów prowadzonych działań.

Specjalizuje się w obszarach budowania strategii komunikacyjnych, sprzedażowych i biznesowych, zarządzania prewencyjnego i kryzysowego, w procesie zmian w organizacjach (restrukturyzacje, przejęcia), komunikacji międzykulturowej, prowadzi także sesje mentoringowe.

Zarządzała projektami komunikacyjnymi  dla czołowych polskich i międzynarodowych firm, koordynując działania na wielu rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej i Zachodniej. Współpracowała z zespołami z ponad 20 krajów z Europy, Azji, Ameryki Północnej i Australii, planowała działania komunikacyjne dla ponad 200 firm i organizacji prywatnych i państwowych zdobywając polskie i międzynarodowe nagrody branżowe.