Aktualności

11/03/2024

ZFPR partnerem PR&Media Days 2024

Związek Firm Public Relations został partnerem konferencji „PR & Media Days” organizowanej przez Rzeczpospolitą. Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 marca br., a hasłem przewodnim tegorocznej edycji są trendy i wyzwania na rok 2024.

W szybko zmieniającym się krajobrazie sukces PR zależy od zrozumienia i integracji pojawiających się trendów i technologii. Trendy wywierają znaczący wpływ na przedsiębiorstwa na wiele sposobów. Pozwalają wykorzystać nowe możliwości rynkowe i zyskać przewagę konkurencyjną, dostosowując się do nowości i nadchodzących wydarzeń. W świecie public relations pojawiające się trendy kształtują zmiany w szerszym krajobrazie społecznym, technologicznym i gospodarczym. Branża ta podlega ciągłym zmianom, podobnie jak otaczający nas świat. Aby utrzymać przewagę konkurencyjną, specjaliści PR muszą przygotować się na nadchodzący dynamiczny rok.

Podczas konferencji przyjrzyjmy się najważniejszym trendom PR, które zdefiniują rok 2024. A o tym powiedzą najlepsi PRowcy i specjaliści ds. komunikacji.

Wśród prelegentów m.in. Katarzyna Życińska, prezeska Związku Firm PR, CEO 38 Content Communication, Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, Anna Simon, CEO K+PR oraz Łukasz Kowalski, Deputy Managing Director w MSL, którzy opowiedzą o współpracy z agencjami PR w 2024 roku: jakie będą nowe potrzeby klienckie i jak zmieni się styl współpracy z mediami i liderami opinii.

Cały program dostępny na stronie organizatora.