Aktualności

27/10/2022

Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR!

Do konkursu dla specjalistów z branży PR poniżej 35 roku życia, zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations, zgłosiły się aż 32 dwuosobowe zespoły. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które zaprezentowały osobiście przed Jury. Pierwszymi zwycięzcami The Next Gen of PR zostali Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki. To oni będą reprezentowali Polskę podczas międzynarodowych finałów organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).

Jury w 5-osobowym gronie pod przewodnictwem Anny Simon (Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR) przez dwa dni obradowało nad pracami konkursowymi. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię public relations, będącą odpowiedzią na brief stworzony przez partnera głównego konkursu – Danone. W kolejnym etapie zespoły musiały obronić swoje prace przed Jury. Kampanie oceniane były według następujących kryteriów: strategia, egzekucja, a także spodziewany efekt.

– Pierwsza polska edycja konkursu The Next Gen of PR pokazała nie tylko siłę polskiego PR-u, ale także wrażliwość młodej generacji PR-owców na tematy społeczne i środowiskowe. Zdecydowaliśmy się nagrodzić pracę, która nas zaskoczyła i zachwyciła niestandardowym podejściem do zadanego briefu, silną, wyróżniającą strategią, przełożoną na propozycję różnorodnych działań, mających w sobie potencjał budowania trwałych, pozytywnych zmian społecznych – mówi Anna Simon.

Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki, zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu, otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO – Next Generation PR World Cup. Nasi reprezentanci zmierzą się z zespołami z całego świata. Dodatkowo, czeka na nich nagroda pieniężna, która zostanie wręczona podczas gali Złotych Spinaczy 2 grudnia.

Jury Konkursu przyznało również wyróżnienie, które otrzymali Małgorzata Krześniak-Tar oraz Patryk Kukliński.

W konkursie mogły wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat.

Więcej informacji na temat konkursu na https://zfpr.pl/genofpr/.