KONKURS PUBLIC RELATIONS
Za nami trzecia edycja konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do młodych profesjonalistów public relations!
Nagrodę główną zdobyły Aneta Filipiak i Martyna Rozesłaniec (K+PR).
Jury przyznało także dwa wyróżnienia dla zespołów:
Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (dfusion communication)
Karolina Juszczyk i Weronika Wilczyńska (Clear Communication Group)
THE NEXT GEN OF PR – O KONKURSIE
Celem konkursu The Next Gen of PR jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez głównego partnera konkursu. Przygotowane kampanie oceniane są według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.
Nagrodą w konkursie The Next Gen of PR jest awans do globalnego finału organizowanego przez stowarzyszenie The International Communications Consultancy Organisation (ICCO), działające w 81 krajach, a także nagroda pieniężna.
THE NEXT GEN OF PR – ZASADY KONKURSU
NAJWAŻNIEJSZE: w konkursie biorą udział zespoły 2-osobowe.
ZASADY: każdy z członków zgłaszającego się teamu musi mieć mniej niż 35 lat.
SZCZEGÓŁY: każdy z teamu musi być zawodowo związany z branżą public relations. PS. Nie musicie pracować w tej samej firmie!
WASZE ZADANIE: otrzymujecie brief stworzony przez partnera Konkursu. Macie tylko 48 h na przesłanie rozwiązania w formie prezentacji!
NEXT: prezentacja do 10 slajdów — opowiecie o niej wspólnie przed eksperckim jury.
JURY THE NEXT GEN OF PR 2024
THE NEXT GEN OF PR
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu pod adresem genofpr@zfpr.pl
PARTNERZY THE NEXT GEN OF PR 2024