KONKURS PUBLIC RELATIONS

 

Za nami trzecia edycja konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do młodych profesjonalistów public relations!

Nagrodę główną zdobyły Aneta Filipiak i Martyna Rozesłaniec (K+PR).

 

Jury przyznało także dwa wyróżnienia dla zespołów:

Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (dfusion communication)

Karolina Juszczyk i Weronika Wilczyńska (Clear Communication Group)

 

 

 

 

THE NEXT GEN OF PR – O KONKURSIE

Celem konkursu The Next Gen of PR jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez głównego partnera konkursu. Przygotowane kampanie oceniane są według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Nagrodą w konkursie The Next Gen of PR jest awans do globalnego finału organizowanego przez stowarzyszenie The International Communications Consultancy Organisation (ICCO), działające w 81 krajach, a także nagroda pieniężna.

 

 

THE NEXT GEN OF PR – ZASADY KONKURSU

 

NAJWAŻNIEJSZE: w konkursie biorą udział zespoły 2-osobowe.

ZASADY: każdy z członków zgłaszającego się teamu musi mieć mniej niż 35 lat.

SZCZEGÓŁY: każdy z teamu musi być zawodowo związany z branżą public relations. PS. Nie musicie pracować w tej samej firmie!

WASZE ZADANIE: otrzymujecie brief stworzony przez partnera Konkursu. Macie tylko 48 h na przesłanie rozwiązania w formie prezentacji!

NEXT: prezentacja do 10 slajdów — opowiecie o niej wspólnie przed eksperckim jury.

JURY THE NEXT GEN OF PR 2024

 

 

THE NEXT GEN OF PR

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu pod adresem genofpr@zfpr.pl

 

 

PARTNERZY THE NEXT GEN OF PR 2024

 

Partner główny

Partnerzy