Aktualności
Znamy jury i partnera głównego konkursu The Next Gen of PR 2024!
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations – The Next Gen of PR – prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
– Nasza marka od lat dostarcza prawdziwej magii, zaskakując nieoczywistymi połączeniami i spersonalizowanymi interakcjami. Cieszę się, że tym razem będziemy mogli zainspirować młode talenty do uwolnienia kreatywności i stworzenia nowych doświadczeń dla konsumentów – mówi Paulina Trzaskowska, Communications Director, Coca-Cola Poland.
W tym roku przewodniczącą jury została Agata Zeman posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego dla Klientów sektora konsumenckiego, technologicznego, retail oraz sektora energetycznego. Pracowała w agencjach komunikacji PR, po stronie biznesu oraz administracji polskiej i europejskiej. Realizowała złożone kampanie na rynkach: polskim, europejskim i azjatyckim. Pod jej skrzydłami agencja sięgała kilkunastokrotnie po najważniejsze nagrody branżowe. Zasiadała w jury konkursów Effie Poland, Złote Spinacze, Young Creatives oraz See and Say. Laureatka tytułu AdWoman 2023 w kategorii Agencje PR.
Pod jej przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:
- Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland, odpowiada za całościową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce i krajach bałtyckich, w tym działania z mediami oraz konsumentami. Kieruje również projektem edukacyjnym skierowanym do młodych osób, dotyczącym AI i nowych technologii, który marka realizuje w tym roku. Dołączyła do Coca-Cola Poland Services w marcu 2022 roku. Wcześniej była związana z systemem firm Coca-Cola – przez trzy lata pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC. Odpowiadała przede wszystkim za relacje z mediami, konsumentami oraz rozwój nowych kategorii w porfolio marki, takich jak Costa Coffee czy alkohole premium. Ponadto kierowała rozwojem programu dla ambasadorów firmy na LinkedInie.
- Zofia Bugajna-Kasdepke, Founding Partner / CEO SEC Newgate CEE, jednej z największych agencji strategicznych w obszarze Corporate & Public Affairs w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym, tworzeniu strategii oraz realizacji projektów PR i marketingowych. Jest jurorką międzynarodowych festiwali kreatywnych, od Emiratów Arabskich przez Francję, po praktycznie wszystkie ważne konkursy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W 2022 roku znalazła się na Power Rising List Forbes Women.
- Katarzyna Fabjaniak, Executive Director w Havas PR Warsaw. Z branżą PR związana od ponad 16 lat. W Havas PR Warsaw odpowiada za zarządzanie operacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju biznesu i zespołu agencji. Wcześniej związana z Hill & Knowlton, gdzie dwukrotnie była nominowana do globalnej nagrody WPP „High Potentials” oraz została laureatką międzynarodowego konkursu stypendialnego H&K skierowanego do kadry kierowniczej. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowych – Cannes Lions, Dubai Lynx Festival, New York Festivals Advertising Awards i konkursu Złote Spinacze. Wykładowczyni na Uniwersytecie Warszawskim, trenerka wystąpień publicznych i w mediach. Laureatka pierwszej edycji konkursu „Young Creatives” w Polsce (2009).
- Maria Gajkowska, Senior Strategy Planner w McCann Poland, posiada ponad 9 lat doświadczenia w komunikacji i reklamie. Tworzyła strategie marki i komunikacji m.in. dla Mastercard, ING, Lidl, Wedel, nagradzane w konkursach Effie, Cannes Lions i KTR. W rozwijaniu marek stawia na spójność i pozostawanie wiernym ich tożsamości.
- Maciek Nowicki, Creative Director w ALL Things AI, zajmuje się komunikacją marketingową od ponad 20 lat. Pracował jako dyrektor kreatywny w czołowych agencjach w Polsce – JWT, FCB, Grey, Saatchi & Saatchi i za granicą – m. in. w Dentsu w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Od ponad roku rozwija inicjatywę ALL THINGS AI promującą zastosowania AI w komunikacji, szkoląc duże organizacje marketingowe i współpracując z nimi w tworzeniu i realizacji kampanii komunikacyjnych wykorzystujących Sztuczną Inteligencję.
Kampanie public relations stworzone przez uczestników, w odpowiedzi na zadany brief konkursowy, oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt. Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat. Zgłoszenia do konkursu zostały przedłużone do 5 czerwca br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie: https://zfpr.conrego.app/.
Nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.
Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu br.
Więcej informacji na stronie: https://zfpr.pl/genofpr/.