Aktualności
Znamy jury drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR!
W drugiej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations – The Next Gen of PR – prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego, prezesa Lighthouse oraz prezesa zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez OnePlus, markę technologii mobilnych.
– Konkurs The Next Gen of PR jest świetną przestrzenią do realizacji idei marki OnePlus. Jej motto „Never Settle” powstało 10 lat temu, by stale rzucać sobie wyzwania i nie zatrzymywać się w dążeniu do ulepszania oferowanych rozwiązań. Cieszymy się, że jako marka możemy być partnerem głównym tak ciekawej inicjatywy. Nie mamy wątpliwości, że uczestnicy zaprezentują mnóstwo oryginalnych i kreatywnych pomysłów – podkreśla Małgorzata Podstawka, Brand & PR Communication Manager OnePlus Polska.
W tym roku przewodniczącym jury został Przemysław Mitraszewski – ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Lighthouse. Pełni również funkcję pełnomocnika Zarządu LPP oraz prezesa Związku Firm PR. Jego kluczową kompetencją jest zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Zrealizował z powodzeniem blisko 500 projektów związanych z issue&crisis management. Od 10 lat zasiada w jury w konkursie Złote Spinacze.
Pod jego przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:
- Beata Cioczek, Account Director w Clue PR, swoje kilkunastoletnie doświadczenie z polskimi i międzynarodowymi firmami, w tym spółkami giełdowymi, wykorzystuje w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, jak i w działaniach Employer Brandingowych. Nadzorowała kampanie PR nominowane i nagradzane w m.in. IPRA Awards, European Excellence Awards czy SABRE Awards.
- Michał Fura, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Play, wcześniej kierował komunikacją korporacyjną i Public Policy oraz komunikacją wewnętrzną UPC w Polsce i regionie CEE, pełniąc również rolę rzecznika prasowego spółki. Członek zarządu Fundacji Digital Poland odpowiedzialny za komunikację i marketing. Wcześniej dziennikarz, m.in. Dziennika Gazety Prawnej. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego.
- Piotr Jamrogiewicz, Account Director w dfusion communication, gdzie odpowiada za działania komunikacyjne dla m.in.: Microsoft, Schneider Electric, PZU, esri, VW FS, Anwim, Adyen, DXC czy Cisco. Specjalizuje się w komunikacji usług i produktów biznesowych z naciskiem na budowanie długofalowych narracji dotyczących m.in. transformacji cyfrowej i energetycznej, a także zrównoważonego rozwoju.
- Małgorzata Karwicka, Account Director w Planet Partners, gdzie zarządza pracą zespołów oraz customer service. Drogę zawodową zaczęła w radiu i telewizji, a od 10 lat tworzy i wdraża projekty komunikacyjne (o zasięgu międzynarodowym) w obszarach B2B oraz B2C. Wprowadzała na rynek polski międzynarodowe korporacje, a jej doświadczenie branżowe sięga nawet do sektora kosmicznego.
- Marcin Kuchno, Consulting Director w agencji Komunikacja Plus, specjalizuje się w komunikacji produktowej ze szczególnym zamiłowaniem do obszaru nowych technologii użytkowych. W komunikacji łączy Brand PR z działaniami z pola influencer i content marketingu. W swojej karierze doradzał takim markom jak Amazon, Microsoft, FOX, OPPO, Pyszne.pl, Canon.
- Małgorzata Podstawka, Brand & PR Communication Manager w OnePlus Polska, gdzie odpowiada za komunikację marki. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach public relations i social media w zespołach odpowiedzialnych za działania marketingowe i PR marek technologicznych oraz w mediach z obszaru zdrowia, w tytułach biznesowych i sportowych.
- Monika Wszeborowska, PR Manager i Rzecznik Prasowy LPP SA, odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i budowanie wizerunku ekspertów grupy kapitałowej oraz doradztwo w zakresie wystąpień publicznych. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja kryzysowa, mitygowanie ryzyk wizerunkowych i zarządzanie reputacją grupy. Przez wiele lat związana z obszarem marketingu i PR w branży Transport Spedycja Logistyka (TSL). W latach 2015 – 2017 dyrektorka marketingu największego polskiego portu morskiego oraz jego rzeczniczka prasowa.
Kampanie public relations stworzone przez uczestników, w odpowiedzi na zadany brief konkursowy, oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt. Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat.
Udział w konkursie można zgłaszać do 19 maja br. poprzez formularz na stronie: https://genofpr.conrego.com/.
Nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.
Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu br.
Więcej informacji na stronie: https://zfpr.pl/genofpr/.