Akademia LSPR:
Komunikacja wewnętrznaJestem wieloletnim praktykiem komunikacji, a nie profesjonalnym akademickim wykładowcą.
Osobiście najlepiej uczę się poprzez doświadczenie oraz testowanie, dyskusję z ekspertami i wymianę opinii. W trakcie szkolenia będę dzieliła się własnymi doświadczeniami, inspirującymi historiami marek, oraz angażowała do dyskusji i patrzenia z różnych perspektyw w poszukiwaniu synergii spójności działań.
Chciałabym aby uczestnicy mojego warsztatu wyszli z ciekawymi inspiracjami, możliwymi do wdrożenia tu i teraz, jak również mieli w głowie bardziej kompleksowe scenariusze do rozważenia na później.
Dyrektor Komunikacji i PR Nationale-Nederlanden
Odpowiadam za działania PR oraz wizerunek marki, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy staram się szukać synergii i patrzę na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki.
Dodatkowo pełnię rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.
Z wykształcenia jestem Absolwentką Socjologii UW. Dodatkowo ukończyłam studia MBA dla HR w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, relacji inwestorskich i komunikacji finansowej oraz projektów społecznych.
Jestem jurorką i zarazem fanką konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR, komunikacji oraz employer brandingu.
PR-owiec i HR-owiec w jednej osobie?
W swojej pracy łączę PR, komunikację i HR, a to wszystko ma przełożenie i wpływ na doświadczenia, naszych pracowników, przyszłych pracowników, klientów i otoczenia zewnętrznego. Funkcjonujemy dziś w gospodarce doświadczeń, co przekłada się na to jak się komunikujemy i jakie działania projektujemy.
Moje specjalizacje to komunikacja wewnętrzna, komunikacja PR, obszar społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracuję ściśle z zespołem HR nad budowaniem doświadczeń pracowników oraz działaniami wokół marki pracodawcy. Pozwala to spójnie patrzeć na to kim jesteśmy w oczach naszych klientów, pracowników i społeczności, w których funkcjonujemy oraz jaki wizerunek chcemy budować na przyszłość.