Przekazywanie unikatowej i złożonej wiedzy, jaką jest komunikacja kryzysowa niezmiennie od lat stanowi dla mnie ogromną przyjemność. Cieszę się, kiedy prowadzone przeze mnie zajęcia pozwalają uczestnikom zdać sobie sprawę, jak istotny i złożony jest ten obszar komunikacji oraz dlaczego warto o nim pomyśleć zawczasu. Tezy zawarte w szkoleniach zawsze ilustruję licznymi przykładami, które obserwowałam z boku lub z którymi osobiście miałam do czynienia (co jest tyle łatwe, że doradztwem kryzysowym zajmuję się od ponad 20 lat – w tym czasie udało mi się zgromadzić całkiem pokaźną kolekcję kejsów ). Na prowadzonych przeze mnie szkoleniach teoria zajmuje najczęściej o wiele mniej miejsca niż ćwiczenia i dyskusje z uczestnikami. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybciej zidentyfikować potencjalne luki merytoryczne i ustalić jak zadziałać, aby szybko i efektywnie je uzupełnić.
Ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i zarządzania ryzykiem wizerunkowym. Zrealizowała dotychczas ponad 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów tj. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości i wiele innych. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. zarzuty o nieprawidłowości finansowe / łamanie zasad compliance, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, pożary, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi szkolenia, wykłady dla studentów, praktyczne warsztaty i webinary oraz symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Jest też autorką artykułów, raportów i poradników o tej tematyce. Partnerka w Lighthouse, z firmą związana od blisko 20 lat.
Specjalizuję się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji.