Aktualności

08/09/2022

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR!

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35 roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief zadany przez Partnera konkursu. W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każda z nich ma mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, spodziewany efekt.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu organizowanego przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation), który w roku 2022 odbędzie się po raz drugi, przy czym po raz pierwszy pojawią się na nim reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną w kraju organizacją, która może ich wskazać.

Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna.

Zwycięzcy konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni pod koniec października br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie https://genofpr.conrego.com/.

Więcej o The Next Gen of PR na: https://zfpr.pl/genofpr/.