Aktualności

13/04/2023

Kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR – start zgłoszeń!

To już druga odsłona konkursu The Next Gen of PR, w którym PR-owcy poniżej 35 roku życia mają szansę, by zapisać się w historii polskiego oraz międzynarodowego PR. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie kampanii public relations na zadany brief. Konkurs, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations, stanowi polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 19 maja.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez Partnera. Przygotowane kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowym, którego organizatorem jest ICCO (International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.

– The Next Gen of PR pokazuje i wspiera największe wschodzące talenty PR-owe. Promuje pasję, kreatywność, odwagę, daje możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz konfrontacji swoich pomysłów z ocenami ekspertów – mówi Anna Simon, Wiceprezeska Związku Firm Public Relations.

W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe teamy, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zgłoszenia mogą dokonywać zespoły we własnym imieniu. Deklarację uczestnictwa może również wypełnić podmiot zatrudniający pracowników.

Laureaci polskiej edycji The Next Gen of PR 2023 zostaną ogłoszeni w czerwcu br.

Zgłoszenia przedłużone do 22 maja! poprzez formularz na stronie: https://genofpr.conrego.com/.

Więcej o The Next Gen of PR na: https://zfpr.pl/genofpr/.