Aktualności

26/03/2019

Ranking agencji PR wg fee income za rok 2018 – start zgłoszeń

Zapraszamy do  udziału w VII edycji Rankingu agencji PR wg „fee income” organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Celem badania jest sporządzenie rankingu agencji PR według klasyfikacji „fee income” osiągniętego w roku 2018. W tym roku, po raz pierwszy ranking zostanie uwzględniony w Raporcie PR, w którym znajdzie się również przewodnik po najlepszych agencjach PR, biorących udział w rankingu, a także seria artykułów dotyczących głównego tematu raportu jakim jest reputacja.

Pojęcie „fee income” jest definiowane jako różnica między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 19 kwietnia, zarówno od firm zrzeszonych jak i niezrzeszonych w ZFPR.

Wszyscy zainteresowani udziałem w rankingu proszeni są o kontakt z biurem ZFPR poprzez adres: katarzyna.rudzik@zfpr.pl. Wzór ankiety oraz zasady udziału w rankingu opisane w regulaminie można znaleźć na stronie www.zfpr.pl. Publikacja Raportu PR wraz z rankingiem zaplanowana jest na koniec maja br.

Za audyt rankingu odpowiedzialna jest firma Strategia Audit.