Aktualności

09/09/2020

Materiały z konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”

Firmy muszą uświadomić sobie wartość wspólnoty, a PR-owcy stale podnosić swoje kompetencje i umiejętności – to główne wnioski z konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”, którą w dniach 27-28 sierpnia zorganizował Związek Firm Public Relations.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” była kierowana szczególnie do menedżerów i szefów komunikacji w organizacjach, by wspomóc ich w planowaniu budżetów i działań komunikacyjnych na przyszły rok – pierwszy po wybuchu pandemii COVID-19.

Łącznie przez dwa dni uczestnicy wysłuchali 18 wystąpień na temat skutecznych strategii komunikowania, wniosków z pierwszych miesięcy epidemii i dyskusji na temat przyszłego kształtu branży public relations w Polsce i na świecie.

Opisy wystąpień i prezentacje zostały udostępnione na stronie konferencji: www.zfpr.pl/pr2021

Nagrania: www.zfpr.pl/pr2021/nagrania/