Aktualności

09/07/2020

Jak będzie wyglądał PR w 2021 roku? Otwieramy zapisy na konferencję!

„PR 2021! Challenge accepted. Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Wybuch światowej pandemii sprawił, że PR-owcy musieli zapomnieć o utartych szlakach i dawnych zasadach. Zmienił się tryb pracy, musiały zmienić się też narzędzia, strategiczne plany i budżety. Podczas konferencji prelegenci doradzą, jak w nowej erze post-Covid zadbać o reputację firm i jak, przy strategicznym wsparciu PR, zaplanować skuteczny powrót do gry rynkowej w 2021 roku.

W związku ze zmianą, PR także podlega i wymaga transformacji. To oczywiste. Zadajemy sobie obecnie pytanie o jej zakres i „głębokość”. Czy to tylko lifting, czy przemodelowanie, a może redefinicja? Podczas konferencji ZFPR będziemy mówić o krytycznych aspektach konstruowania strategii komunikacji na kolejny rok, biorąc pod uwagę wyzwania czasu post-Covid”, mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. Już samą nazwą wydarzenia podkreślamy, że PR jako funkcja zarządzania przyjmuje właśnie te wyzwania, przed którymi stają firmy i organizacje, aby skutecznie wesprzeć je w zaplanowaniu i efektywnej realizacji działań w nowym roku, dodaje Adam Jarosz.

Swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami oraz wiedzą popartą najlepszymi praktykami na rynku podzielą się zaproszeni eksperci, m.in. Francis Ingham (Chief Executive ICCO), Jowita Michalska (Fundacja Digital University), Cezary Szymanek (rp.pl), Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia).

Wydarzenie skierowane jest zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach. Termin konferencji wpisuje się w kalendarz planowania aktywności klientów agencji PR na rok 2021 i jest tym samym znakomitym momentem, aby podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma PR do odegrania w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą bądź produktem.

Termin konferencji: 27 i 28 sierpnia 2020 roku w godz. 9:00-14:00.

Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.zfpr.conrego.com

Więcej informacji na stronie: https://zfpr.pl/pr2021