Aktualności

22/06/2023

Znamy zwycięzców drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR!

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji dfusion communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Zwieńczeniem tegorocznego rozdania nagród była debata „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”.

Do drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35 roku życia, zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed 8-osobowym Jury, pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego (Managing Partner w Lighthouse, Prezes ZFPR).

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez OnePlus – markę technologii mobilnych, głównego partnera konkursu. Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Zwycięzcy: Mikołaj Grzelak oraz Adam Maj otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023. Tam nasi reprezentanci rywalizować będą z zespołami z całego świata.

Jury Konkursu przyznało również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Rozdanie nagród konkursu The Next Gen of PR 2023 odbyło się 22 czerwca br. w Warszawie. W ramach tego wydarzenia, zorganizowana została także debata pod tytułem „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”, którą poprowadziła Anna Simon (CEO agencji Komunikacja Plus PR, Wiceprezeska ZFPR). W rozmowie wzięli udział przedstawiciele i specjaliści z branży technologicznej, CSR oraz public relations: Maria Andrzejewska (Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa), Małgorzata Podstawka (Brand & PR Communication Manager w OnePlus Polska), Piotr Jamrogiewicz (Account Director w agencji dfusion communication) oraz Michał Kwietniewski (Dyrektor Działu Technologicznego w agencji Lighthouse). Odpowiedzieli oni m.in. na pytania jak komunikować nowe rozwiązania, by jednocześnie promować odpowiedzialne korzystanie z technologii, a także jaki wkład ma branża technologiczna w realizowanie Celów Zrównoważonego Rozwoju.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://zfpr.pl/genofpr.

Partner Główny: OnePlus Polska
Partnerzy debaty: UNEP/GRID-Warszawa, Sieć sklepów Biedronka
Partnerzy konkursu: Accor, Conrego, PRoto