Aktualności
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!
Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).
Złote Spinacze to największy konkurs public relations w Polsce, mający na celu podnoszenie standardów. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.
W drugim etapie konkursu, który odbędzie się w listopadzie, Jury zdecyduje o nagrodach. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.
Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.
Nad poprawnością przebiegu głosowań Jury czuwa firma prawnicza SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk – partner merytoryczny konkursu.
Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 9 grudnia 2024 r.
Lista nominowanych dostępna jest na stronie konkursu.