Aktualności

09/10/2019

Złote Spinacze 2019 – znamy nominowanych

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).

W tym roku, już po raz czwarty, jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym oraz brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych przyznawane będą Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złote Spinacze.

Po raz kolejny, dodatkową nagrodę będzie miała możliwość przyznać także publiczność. Od 23 października, za pośrednictwem dedykowanej platformy, każdy zainteresowany będzie mógł oddać głos na jeden z nominowanych projektów, który jego zdaniem zasługuję na nagrodę. Konkurs na Nagrodę Publiczności prowadzony przez ZFPR oraz portal PRoto.pl zakończy się 21 listopada br. Dodatkowo, już po raz trzeci, zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w Konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Wszystkich zwycięzców poznamy 6 grudnia 2019 r. podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Hilton w Warszawie.

Lista nominowanych projektów na: www.zlotespinacze.pl