Aktualności

07/12/2018

Złote Spinacze 2018 rozdane!

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

Ogłoszenie wyników wraz z rozdaniem nagród odbyło się 7 grudnia w trakcie uroczystej Gali, poprowadzonej przez Patryka Kuniszewicza. Jurorzy, już po raz trzeci, w kategoriach głównych oraz sektorowych mogli przyznawać Złote, Srebrne oraz Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote. W tej edycji konkursu, grupie jurorów przewodniczył Olaf Krynicki, Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy Samsung Polska.

Już po raz drugi w ramach konkursu Złote Spinacze przyznana została Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry  Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, który ponownie zdobyła agencja Big Picture. Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla GWIAZDY PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.

Po raz pierwszy w historii konkursu Złote Spinacze, przyznana została nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse oraz Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt  Electric Explorer African Challenge 2018.

Lista wszystkich nagrodzonych projektów: zlotespinacze.pl