Aktualności

25/01/2018

ZFPR Partnerem Young Creatives PR

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Young Creatives PR. Konkurs skierowany jest do pracowników agencji PR, lub działów PR agencji reklamowych osób, którzy nie ukończyły 31 lat (urodzone po 25 czerwca 1987 r.)
Zadaniem wszystkich zakwalifikowanych zespołów będzie stworzenie projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zgodnie z zasadami, uczestnicy będą mieli 24 godziny na samodzielne wykonanie zadania.

Powstałe prace oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agnieszki Bacińskiej – CEO Walk PR, w składzie: Marek Rosłan (Saatchi & Saatchi IS), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Joanna Drabent (Prowly) oraz Małgorzata Drozdowska (J. Walter Thompson Group Poland)

Zwycięski zespół weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Lions podczas festiwalu w Cannes, w dniach 18 – 22 czerwca br.

Zgłaszać można się poprzez formularz online do 1 lutego 2018 r.Formularz, regulamin oraz harmonogram znajduje się na stronie ktr.org.pl/young-creatives/

Polskie eliminacje odbędą się w dniach 26 – 28 marca. Pytania należy kierować na adres adam.habielski@sar.org.pl