Jestem praktykiem public relations, który niemal całą swoją dotychczasową karierę zawodową związał z agencjami PR.
To oznacza, że wiedza teoretyczna jest dla mnie ważnym fundamentem – pewne rzeczy po prostu trzeba wiedzieć, umieć i rozumieć. Ale co najmniej równie istotne jest przełożenie teorii na praktykę codziennej pracy agencyjnej, na budowę relacji z klientami i wspólne osiąganie celów komunikacyjnych.
Dlatego podczas zajęć wspólnie spojrzymy na kwestię pomiaru efektywności działań PR właśnie przez pryzmat zderzenia teorii z praktyką. Opowiem o swoich doświadczeniach z wieloletniej pracy agencyjnej, oczekiwaniach klientów i możliwościach agencji. Głęboko wierzę w dialog, więc zaproszę również do dyskusji, odpowiem na pytania i postaram zmierzyć się z wątpliwościami.
Consulting Director w K+PR.
Ukończyłem stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim, ale od 17 lat pracuję w branży PR, z małymi wyjątkami zawsze po stronie agencji.
W swojej dotychczasowej karierze kierowałem w agencjach zespołami i działami PR-u korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu. Doradzałem czołowym firmom z różnych branż, w tym m. in. FMCG (Procter & Gamble), budownictwo i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finanse i ubezpieczenia (BZ WBK, Warta, InterRisk), energetyka (PGNiG), e-commerce (Zalando), consumer healthcare (Haleon).
Specjalizuję się w PR-ze korporacyjnym, strategiach komunikacji, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz komunikacji wewnętrznej.
W ramach Akademii LSPR poprowadzę szkolenie na temat ewaluacji efektywności działań PR. Dzięki przemyślanemu i dobrze zaplanowanemu pomiarowi skuteczności naszej pracy możemy działać efektywniej, w razie potrzeby korygować strategie i plany komunikacji, a także – co ważne z punktu widzenia agencji – pokazywać klientom wartość naszej codziennej pracy.