PR stale ewoluuje: zmieniają się odbiorcy, rynek i narzędzia, które wykorzystujemy w codziennej pracy. Ten zawód wymaga, aby być na bieżąco, śledzić trendy i odpowiednio na nie reagować. Dlatego w trakcie zajęć omawiamy aktualne case’y, kampanie i dobre praktyki rynkowe.
Oprócz niezbędnej teorii, stawiam na rozwijanie umiejętności praktycznych. Dzielę się doświadczeniem i zachęcam do wspólnej analizy wyzwań w obszarze komunikacji korporacyjnej. W pracy PR-owca umiejętność komunikacji to podstawa, dlatego zawsze zapraszam uczestników zajęć do otwartej dyskusji, wymiany opinii i zadawania pytań. Wierzę, że wspólnie znajdziemy na nie odpowiedzi.
Katarzyna Wójtowicz jest związana z branżą public relations od ponad 12 lat. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi markami w zakresie planowania i realizacji strategii komunikacyjnych. Ma doświadczenie w działaniach doradczych dla zarządów spółek giełdowych i firm z branż takich jak finanse, bankowość, produkcja, e-commerce, motoryzacja czy logistyka.
Od ponad 5 lat jest związana z agencją Grayling Poland, gdzie jako Account Director odpowiada m.in. za strategiczny nadzór nad zespołami i projektami realizowanymi w ramach działu komunikacji korporacyjnej.
Jest absolwentką stosunków międzynarodowych i kulturoznawstwa, ze specjalizacją z sinologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Katarzyna Wójtowicz specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej oraz doradztwie strategicznym.