Jako praktyk stawiam przede wszystkim na praktyczną wiedzę, która pomoże uczestnikom szkolenia w ich codziennych zmaganiach z PR-owymi wyzwaniami. Podczas zajęć liczę na interakcje, dyskusje i dzielenie się wiedzą i doświadczeniami przez wszystkich uczestników, nie tylko przez trenera. Wychodzę bowiem z założenia, że na naukę nigdy nie jest za późno.
Ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej z ponad 20-letnim doświadczeniem. Posiada doświadczenie wynikające z pracy w mediach, konsultingu komunikacyjnym, jak i po stronie klienta. W Lighthouse, z którym jest związany od blisko 15 lat doradza głównie klientom z sektora retail, energetycznego, FMCG oraz technologicznego, w tym m.in. LPP, PGNiG, T-Mobile czy CMR Surgical. Przed dołączeniem do Lighthouse był Zastępcą Dyrektora Zarządzającego w agencji Edelman Polska, gdzie pracował m.in. dla PKO BP, Allianz Bank, Coca-Cola, 3M, Shell, Vattenfall, Pfizer, AstraZeneca, Eli Lilly, czy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej. Wcześniej był szefem Działu PR w Biurze Handlowym Polpharma SA. Przez ponad 2 lata kierował komunikacją zewnętrzną Banku Pekao S.A., gdzie odpowiadał m.in. za CSR, sponsoring, relacje instytucjonalne i corporate identity.
Specjalizuję się przede wszystkim w strategicznym planowaniu komunikacji, w tym komunikacji i relacji z mediami. W tym aspekcie szczególnie interesują mnie kwestie związane z zarządzaniem ryzykami reputacyjnymi.