Jan Zając – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Jan Zając

Wykładowca Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:
Nowe media i influencer marketing
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA

Zawsze stawiałem na zajęcia praktyczne i angażujące. Zadaję wiele stosunkowo prostych ćwiczeń, pozwalających zdynamizować zajęcia i na bieżąco powtarzać przekazywaną wiedzę i osadzać ją w kontekście. Lubię łączyć słuchaczy w małe grupki, dwójki czy trójki, często dobrane losowo, aby symulować pracę w teamach projektowych i ćwiczyć pracę zespołową. W studentach cenię ambicję i inteligencję, ale także regularność, systematyczność i pracowitość. Jestem dumny z tego, że często spotykam swoich studentów w branży – jako uznanych specjalistów, dziennikarzy, managerów czy twórców firm. Także tych, którym kiedyś nie zaliczyłem 😉

BIOGRAM

Przedsiębiorca, badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych, juror Złotych Spinaczy od 2017 r.  Prowadzi zajęcia i szkolenia na temat marketingu internetowego, badań i praktycznego wykorzystania narzędzi online. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

SPECJALIZACJA

Specjalizuję się w digital marketingu i w badaniach online, przede wszystkim w kontekście mediów społecznościowych. Swoją wiedzę zdobywałem w Szkole Głównej Handlowej, na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a także Universita Bocconi w Mediolanie i University Leuven w Belgii. Poszerzałem ją i stosowałem w praktyce podczas współpracy m.in. z takimi firmami jak GG Network (m.in. Gadu-Gadu i Open FM), Agora, Polskie Badania Internetu, a przede wszystkim w ciągu 8 lat budowy i prowadzenia Sotrendera. Od zera zbudowaliśmy firmę liczącą blisko 40 osób – programistów, data scientistów, i nie tylko. Bardzo lubię kontakt ze studentami studiów dziennych i podyplomowych. Obecnie wykładam w SGH, na Politechnice Białostockiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Audencia Sciences Com w Nantes. W przeszłości – m.in. także na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej, AGH, WSE im. Tischnera, SWPS i Singapore University of Technology. A ostatnio najbardziej fascynuje mnie tzw. sztuczna inteligencja i narzędzia ją wykorzystujące. Od lat prowadzę też szkolenia w ramach Szkoły Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.