Akademia LSPR:
• Wstęp do PR i Marketingu zintegrowanegoPartycypacyjne. Przygotowane prezentacje, studia przypadków, czy ilustracje są pewną kanwą do zajęć, natomiast ich ostateczny przebieg zawsze zależy od otwartej interakcji ze słuchaczami. Prowadzący stawia na otwarty dialog, swobodną wymianę spojrzeń i żywą dyskusję.
CEO Hill & Knowlton. Z branżą public relations związany od blisko 30 lat. Pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide. Do chwili powołania na stanowisko prezesa zarządu H+K Strategies był dyrektorem ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec (2008-2014), a wcześniej w latach 2003–2007 pełnił tę funkcję w Banku Pekao SA. Był też członkiem zarządu Provident Polska na przełomie lat 2007/2008.
Wiceprezes Międzynarodowego Związku Firm Doradztwa Komunikacyjnego (ICCO), członek Press Club Polska i Rady Ekspertów THINKTHANK. W marcu 2020 wyróżniony nagrodą PRO PR Globe Award za wyjątkowy wkład w rozwój praktyki public relations. W 2015 r. uznany za Człowieka Roku PR przez magazyn Brief. W latach 2009-2010 członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). W 2002r. uznany przez redakcję miesięcznika Home&Market za jednego z 25 najlepszych polskich managerów (członek „Walnego Zgromadzenia Polskiej Gospodarki”).
Wszelkie aspekty komunikacji korporacyjnej od purpose consultingu, przez doradztwo w najbardziej skomplikowanych projektach transformacyjnych, po zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych.