Według mnie kluczem do sukcesu w komunikacji jest połączenie teorii i praktyki. Bez tego nasze działania będą jak kolos na glinianych nogach. Dlatego w czasie zajęć zawsze sięgam do książek i dokumentów, ale też do własnych doświadczeń i praktyk, zarówno tych dobrych, jak i tych, których lepiej unikać. Chętnie czerpię z doświadczenia uczestników i uczestniczek zajęć – dzięki temu wiem, że wiedza, którą sobie nawzajem przekazujemy jest pełniejsza.
Zajmuję się promocją dobrych idei w Internecie. Strateżka i trenerka komunikacji. Dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP na urlopie wychowawczym. W Fundacji WOŚP zajmowałam się przede wszystkim szeroko pojętą komunikacją w Internecie, fundraisingiem online, nowymi technologiami. #GirlBoss agencji Láska nebeská, gdzie współpracuję z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradzam i szkolę w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR.
Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 13 nagród w konkursie Złote Spinacze, 3 nagród Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow.
Z III sektorem związana jestem od kilkunastu lat. W czasie seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze w 2010 roku zafascynowałam się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne.
Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka. Kocham książki i czeską Pragę. Mam słabość do krajów Bliskiego Wschodu.
Content marketing, event marketing, social media, community.