Aktualności

19/08/2020

Uczestnicy konferencji wesprą cel charytatywny!

Konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” (27-28 sierpnia) będzie towarzyszyć cel charytatywny. Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Pierwsi darczyńcy otrzymają zaproszenia do stacjonarnego udziału w konferencji w sali Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie.

Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo.

W świetlicach socjoterapeutycznych Fundacji, dzieci i młodzież z warszawskiego Powiśla codziennie dostają ciepły posiłek, troskliwą opiekę, uwagę i czas na rozmowę, pomoc w odrabianiu lekcji i przestrzeń do rozwoju.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont będą mogli wesprzeć uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”.

Pierwszych 30 osób, które przekaże darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do udziału stacjonarnego w wydarzeniu.

Konferencja będzie realizowana w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu konferencyjnym, z którego będzie realizowana transmisja online dla wszystkich osób zarejestrowanych na wydarzenie (do dzisiaj swój udział zadeklarowało ponad 600 osób). Możliwość osobistego udziału w konferencji i bezpośredniej interakcji z prelegentami będzie dostępna dla osób, które jako pierwsze dokonają darowizny na odbudowę działalności społecznej świetlicy.

Wpłat można dokonać na stronie Fundacji. Osoby zainteresowane obecnością w studiu konferencyjnym podczas obydwu dni Konferencji powinny dodatkowo wysłać swoje zgłoszenie do Organizatora. Zasady udziału zostały opisane w regulaminie dostępnym na www.zfpr.pl/pr2021/.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27-28 sierpnia w godz. 9:00-14:00. Jej celem jest dostarczenie menadżerom i szefom komunikacji najwyższej jakości wiedzy, skutecznych insightów i narzędzi pomocnych w planowaniu budżetów na kolejny rok w rzeczywistości zmienionej przez pandemię COVID-19.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Szczegółowy program konferencji, informacje o prelegentach i rejestracja są dostępne pod adresem: www.zfpr.pl/pr2021.

 

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN

Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, PRoto, VIDEOactions – agencja filmowa, Konfederacja Lewiatan, Follow Vision, Michał Gmitruk Production, Mondelēz International.