Aktualności

04/10/2019

Inicjatywa na rzecz Czystej Informacji i Reklamy

Związek Firm Public Relations wspólnie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR,  IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, Izbą Wydawców Prasy i Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zaangażował się w rynkową „Inicjatywę na rzecz Czystej Informacji i Reklamy”.

2 października br. w Centrum Prasowym PAP odbyła się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz tej Inicjatywy.

Podczas konferencji przedstawiciele organizacji branżowych, mediów i reklamodawców opowiedzieli o swoich planach związanych z działaniami przeciw dezinformacji, a także podpisali Inicjatywę, mającą na celu wypracowanie kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałających zjawisku dezinformacji i oszustw reklamowych (ad frauds) w Internecie.

Inicjatorem prac jest SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

 

Inicjatywa na rzecz Czystej Informacji i Reklamy