Aktualności
Inicjatywa na rzecz Czystej Informacji i Reklamy
Związek Firm Public Relations wspólnie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, Izbą Wydawców Prasy i Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zaangażował się w rynkową „Inicjatywę na rzecz Czystej Informacji i Reklamy”.
2 października br. w Centrum Prasowym PAP odbyła się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz tej Inicjatywy.
Podczas konferencji przedstawiciele organizacji branżowych, mediów i reklamodawców opowiedzieli o swoich planach związanych z działaniami przeciw dezinformacji, a także podpisali Inicjatywę, mającą na celu wypracowanie kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałających zjawisku dezinformacji i oszustw reklamowych (ad frauds) w Internecie.
Inicjatorem prac jest SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.