Aktualności
Call for presentations! Konferencja on-line
Związek Firm Public Relations organizuje kolejne wydarzenie online, które tym razem skupi się na zagadnieniach przydatnych pod względem planowania aktywności agencji PR jak i klientów po pandemii, czyli praktycznie w 2021 roku.
W dniach 27 i 28 sierpnia w godzinach 9:00-13:00 planujemy organizację konferencji:
Skuteczne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid
Musimy zapomnieć o utartych szlakach i dawnych zasadach. Nastał czas komunikacyjnych zbrojeń strategicznych i naprawiania szkód po pandemii. Podnosimy się po trudnym czasie i planujemy najbliższe miesiące. Ostrożnie, ale nie zachowawczo.
Komunikacja ma największą wartość wówczas, gdy odpowiada na to co się dzieje wokół i zabezpiecza reputację na przyszłość. Dlatego jako Związek Firm Public Relations postanowiliśmy zorganizować największą branżową konferencję online poświęconą komunikacji po pandemii z udziałem uznanych ekspertów.
Pokażemy, jak zadbać o reputację firm i jak zaplanować skuteczny powrót do gry rynkowej w 2021 roku. Zaprezentujemy przekonujące insighty poparte najlepszymi praktykami na rynku. Zderzymy ze sobą odważne idee i podpowiemy, jak optymalnie planować kampanie i czego w komunikacji się wystrzegać. Wspólnie podejmiemy próbę redefinicji public relations w nowej erze post-Covid.
Oprócz ekspertów ze struktur ZFPR i jego partnerów, do udziału w gronie prelegentów zapraszamy także osoby z innych organizacji, firm i instytucji. Poszukujemy specjalistów, praktyków, naukowców, którzy:
– chcą dzielić się swoją wiedzą, by pozytywnie wpłynąć na rozwój branży PR,
– zaprezentują cenne przykłady i tezy związane z budowaniem relacji, komunikacją i biznesem,
– chcą współtworzyć największe wydarzenie online na temat PR w Polsce.
Szczegóły organizacyjne oraz zgłoszenia pod adresem: katarzyna.rudzik@zfpr.pl
W zgłoszeniu powinny się znaleźć:
– tytuł wystąpienia/prezentacji/debaty,
– krótkie bio osoby/osób prezentujących,
– intrygująca teza/tezy wystąpienia wraz z ogólnym zarysowaniem dowodu,
– ilustracja tezy w postaci co najmniej jednego dobrze udokumentowanego przypadku.
Czas przeznaczony na każdą prezentację to 20 minut, które zostaną poprzedzone 2-5 minutowym wprowadzeniem MC i zakończone 5-8 minutową dyskusją z publicznością.
Nabór tematów trwa do 30 czerwca 2020.
Na podstawie nadesłanych propozycji Rada Programowa Konferencji dokona ostatecznego wyboru prezentacji.