Aktualności
AI – game changer czy przekleństwo? DEBATA
„AI – game changer czy przekleństwo?”- to temat debaty organizowanej przez Związek Firm Public Relations w ramach rozdania nagród III edycji konkursu The Next Gen of PR!
Z uczestnikami wydarzenia swoimi doświadczeniami i opiniami podzielą się eksperci ds. komunikacji i sztucznej inteligencji: Agata Zeman (Managing Director, 24/7Communication), Paulina Trzaskowska (Communications Director, Coca-Cola Poland), Łukasz Malczewski (Managing Partner, dfusion communication), Maciek Nowicki (Creative Director, ALL Things AI).
Nie zabraknie także dyskusji oraz omawiania case studies kampanii wykorzystujących AI.
Miejsce: ZFPR, ul. Czerska 8/10 (Warszawa)
Data: 26 czerwca, godz. 18:00
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Jeśli chcesz wziąć udział, napisz na genofpr@zfpr.pl
Uwaga – liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie zwlekaj z przesłaniem swojego zgłoszenia!
Partner główny konkursu: Coca-Cola