Aktualności
Agencja Garden of Words dołączyła do ZFPR
W lipcu 2024 r. powiększyło się grono agencji należących do Związku Firm Public Relations. Garden of Words to kolejna firma, która zdecydowała się wstąpić do ZFPR i tym samym współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska PR w Polsce oraz dbać o najwyższe standardy etyczne i zawodowe branży public relations.
Garden of Words to agencja PR, która jest częścią Garden of Words Group. Agencja ta znana jest w branży z realizacji wyjątkowych projektów społecznych i klasycznego brand PR. Posiada szereg specjalistów od komunikacji korporacyjnej czy Public Affairs. Doskonale pozycjonuje ekspertów nawet z najtrudniejszych branż – w mediach, social mediach czy na wydarzeniach oraz tworzy i implementuje strategie Employer Bradingowe. Dużą i mocną stroną agencji jest również obsługa kryzysowa – od tworzenia manuali kryzysowych i szkoleń dla klientów, po bieżącą obsługę sytuacji kryzysowych.
– W Garden of Words Group stawiamy na rozwój, ciągłe doskonalenie i poszukiwanie nowych rozwiązań – zwłaszcza w okresie pełnym wyzwań, z którymi obecnie mierzy się branża PR. Dołączenie do ZFPR to dla nas szansa na dzielenie się doświadczeniem, korzystanie z wiedzy innych oraz współtworzenie branżowych standardów. PR zmienia się najszybciej w swojej historii, chcemy wspólnie ze Związkiem wytyczać ramy dla całej branży, bazując na naszej wiedzy i kompetencjach, które zbieraliśmy w czasie swojej siedemnastoletniej historii – podkreśla Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: IKEA, BNP Paribas, Avon, Cosentino czy Da Grasso.