Aktualności

23/08/2018

Agencja Big Picture w ZFPR

Do grona członków ZFPR dołączyła agencja Big Picture – firma doradcza PR i public affairs, która w 2017 r. zdobyła najwięcej nagród i tytuł „Najlepszego w konkursie” w XV edycji konkursu Złote Spinacze.

Big Picture to firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powstała w 2015 r. i zarządzana przez Hannę Waśko. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób publicznych oraz instytucji. Do grona Klientów firmy należą m.in. Getin Noble Bank, Mondelez Polska, Roche Polska, Polpharma S.A., L’Oreal Polska, KSW, Fundacja Art Stations by Grażyna Kulczyk, Stary Browar oraz największe polskie NGOs.

Branża stoi przed coraz większymi wyzwaniami. Od oczywistych, jak ogromne zmiany na rynku mediów, które wymagają znalezienia nowego miejsca w agencyjnej układance. Przez wewnętrzne, jak uporządkowanie standardów oraz stawek poważnych podmiotów i edukowanie działów zakupów
w zderzeniu z dumpingującymi ceny mikrofirmami. Po największe wyzwanie, jakim jest kiepski wizerunek samej branży PR. Na rozwiniętych rynkach public relations to ten element, który bardzo się szanuje, bo wymaga wiedzy, najtrudniej go mądrze budować, a efekty są najtrwalsze. Dobre publicity może stworzyć lub zniszczyć osobę, firmę czy markę, zaoszczędzić lub kosztować miliony Euro. W Polsce przed nami długa droga na polu budowania takiej świadomości. Chcę, żeby nasz biznes był szanowany i uważam, że wszystkie te wyzwania wymagają spójnej polityki liczących się firm – a taką politykę najmądrzej jest kształtować razem. Stąd nasza decyzja o wejściu do ZFPR
” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.