Jakim typem PR-owca jesteś?

Jeśli interesujesz się public relations lub stawiasz już pierwsze kroki w zawodzie, dowiedz się, który obszar PR jest dla Ciebie! PR korporacyjny, kryzysowy, a może public affairs lub relacje inwestorskie? Nasza ankieta pomoże Ci na rozeznanie swoich predyspozycji.

icon-accordion

Komunikacja korporacyjna

icon-accordion

Komunikacja wewnętrzna

icon-accordion

Komunikacja kryzysowa

icon-accordion

Event marketing

icon-accordion

Influencer relations

icon-accordion

Relacje inwestorskie

icon-accordion

Employer branding

icon-accordion

Media relations

icon-accordion

Public
Affairs

icon-accordion

Komunikacja produktowa

icon-accordion

CSR

Ankieta składa się z 43 krótkich pytań. Ma charakter anonimowy. Udzielone przez Ciebie odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie do obliczenia końcowego wyniku.

Przeczytaj uważnie wszystkie pytania i wybierz jedną z odpowiedzi: TAK lub NIE.

Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga.