o kampanii

Public relations
— definicje tego nie opiszą

Na pewno wiesz, że celem public relations jest kreowanie pozytywnego wizerunku. Nudy? Praca w agencji PR to coś więcej! To przede wszystkim doświadczenie: po rozpoczęciu kariery w agencji public relations możesz nawiązać mega wartościowe kontakty (może poznasz swojego celebrity Crush <3), współtworzyć prestiżowe wydarzenia dla “lovebrands”, występować przed kamerą, albo kreować świat marki w social mediach.
W PRze możesz wszystko!

Czym jest „PR CRUSH”?

Kampania rozpoczęła się
w czerwcu 2023 roku, a jej cele to m.in.

  • pokazanie specyfiki pracy agencji public relations z perspektywy młodych i doświadczonych pracowników agencyjnych, osób zarządzających agencjami, ich klientów, a także dziennikarzy;
  • podniesienie atrakcyjności zawodu specjalistyds. PR wśród młodych ludzi, budowanie pozytywnych skojarzeń z branżą i wizerunkiem PR-owca oraz edukacja w zakresie najnowszych trendów.

Wiemy z doświadczenia, że PR to branża promująca nieszablonowe rozwiązania, a jednym z jej największych atutów jest różnorodność! Tutaj zrealizujesz ciekawe projekty, dla znanych marek i firm. W PRze nie ma nudy!

To fakt: działania public relations stoją za realnymi sukcesami uwielbianych przez konsumentów marek, które zyskały status lovebrands. To przemyślane PR strategie, błyskotliwe pomysły kreatywne i angażujący storytelling wspierają ważne kampanie.

Praca w agencji PR to przygoda i niekończące się wyzwania oraz realna szansa na sukces zawodowy!

Aktywności w ramach
kampanii PR CRUSH

PR CRUSH czeka
na Ciebie!

Teraz już wiesz, że w pracy w PRze najważniejsze są relacje (publiczne i prywatne), pomysły i pozytywny vibe. Związki i relacje to kryzysy? Tutaj nauczysz się, jak efektywnie nimi zarządzać. Pracując w agencji public relations zdobędziesz więc bezcenną wiedzę oraz będziesz mieć realny wpływ na wiele ważnych spraw.
To świetne uczucie, kiedy wiesz, że Twoje działania public relations zmieniają świat! Chcesz to poczuć?
Wejdź do branży PR!