Członkostwo

On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej oraz komunikacji wewnętrznej.


Norbert Ofmański

Prezes

Nazwa agencji:

ON BOARD THINK KONG

Rok powstania:

1999

Prezes/dyrektor:

Norbert Ofmański,

Strona www:

Główni klienci:

L'Oreal , ZT Kruszwica, Bank Pekao, Union Investment, Grupa Lotos

Specjalizacje agencji:

Digital & Influencer Marketing, Komunikacja korporacyjna, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja sektora finansowego, Komunikacja sektora zdrowia

Nagrody:

Projekty On Board Think Kong wyróżniane są za kreatywność oraz skuteczność. Zespół Agencji zdobył m.in. takie nagrody jak: Złote Spinacze, European Excellance Awards, Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards.