Członkostwo

MSL jest częścią sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych grup komunikacyjnych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo, promując interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne podejście w celu budowania wpływów i dostarczania efektów. Z ponad 3100 pracowników w ponad 107 biurach na całym świecie, tworzy jedną z największych sieci PR.


Sebastian Hejnowski

CEO Leo Burnett Group

Nazwa agencji:

MSL Group

Rok powstania:

1994

Prezes/dyrektor:

Sebastian Hejnowski,

Strona www:

Główni klienci:

Procter&Gamble, Pernod Ricard, Emirates, Żywiec Zdrój

Specjalizacje agencji:

Digital & Influencer Marketing, Komunikacja korporacyjna, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja sektora finansowego, Public Affairs

Nagrody:

Złoty Spinacz 2009 w kategoriach „PR Produktu” i „Projekt  PR Roku” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” , Impactor 2009 w kategorii „Agencja PR Roku”, Silver Drum Award w kategorii „Marketing PR – Consumer Goods” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania”, Bronze Winner w kategorii “Product Communications” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” , Top 50 Magellan Awards Communications Campaign za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” , Kreatura 2010 w kategorii „Kampania” za kampanię PR 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania” , Impactor 2010 w kategorii „Agencja PR Roku”, Silver Drum Award w kategorii „ Marketing PR for products” za kampanię PR kampanię „Zaufaj wodzie z kranu” , Gold Winner w kategorii „Product Communications” za kampanię PR „Zaufaj wodzie z kranu”, TOP 50 Communications Campaigns of 2010 – 16. miejsce na świecie za kampanię PR „Zaufaj wodzie z kranu” , Złoty Spinacz 2010 w kategorii komunikacja kryzysowa. Nagroda za Kampanię PR „Hoop Colędawanie” , European Excellence Awards to jeden z największych konkursów europejskiej branży PR. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” w roku 2012 została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSLMarketing Sportowy dla marki Cisowianka., Proton 2012 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” dla Jerzego Ciszewskiego CEO MSLGROUP POLAND, Zdobywcą Silver Ribbon Award 2013 został projekt „Grajmy w piłkę” realizowany przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka., Proton 2013 w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” dla Sebastiana Hejnowskiego Dyrektora Zarządzającego Ciszewski MSL i COO MSLGROUP Poland. , Impactor w kategorii KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU  2013 za „Przytulenie ma znaczenie” dla agencji MSLGROUP i Unilimited., Nagroda European Excellence Award 2013 w kategorii zdrowie - projekt „Męska grypa”. Realizacja przez MSLGROUP dla marki Gripex z portfolio USP Zdrowie., GOLDEN WORLD AWARDS 2014 w kategorii ‘Social Media for PR’ przyznaną przez International PR Association (IPRA) dla MSLGROUP Poland. Nagroda za kampanię “Przytulenie ma znaczenie” zrealizowaną wspólnie z agencją UNLIMITED dla GlaxoSmithKline., 2015 Eastern European Consultancy of the Year przyznawana jest w ramach prestiżowego The Holmes Report i uważana przez wielu za najważniejsze wyróżnienie PR w Europie. Doceniono nas za szybki rozwój zarówno w Polsce, jak i ekspansję w regionie., Nagroda przyznana za stronę agencji http://www.mslgroup.pl/, Wyróżnienie przyznane za MSLGROUP digital newsroom http://news.mslgroup.pl/, Złoty Spinacz 2016 w kategorii "Social Media" za kampanię "Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni", Srebrny Spinacz 2016 w kategorii "PR Produktu" za kampanię "Skarb Nathana Drake'a" ., Srebrny Spinacz 2016 w kategoriach "PR finansowy i relacje Inwestorskie", "PR Korporacyjny" i "Kultura i media" za kampanię "Komunikacja procesu przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive"., Brązowy Spinacz 2016 w kategorii "Business-To-Business PR" za kampanię "The Venture".