MSL Group – ZFPR.PL

Członkostwo

MSL jest częścią sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych grup komunikacyjnych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo, promując interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne podejście w celu budowania wpływów i dostarczania efektów. Z ponad 3100 pracowników w ponad 107 biurach na całym świecie, tworzy jedną z największych sieci PR.


Sebastian Stępak

CEO

Nazwa agencji:

MSL Group

Rok powstania:

1994

Prezes/dyrektor:

Sebastian Stępak

Strona www:

Główni klienci:

Procter&Gamble, Emirates, Fundacja Nutricia, Carrefour, Playstation

Specjalizacje agencji:

Komunikacja korporacyjna, Komunikacja wewnętrzna, Issue management, Komunikacja kryzysowa, Public Affairs, Relacje inwestorskie, Employer Branding, CSR, Komunikacja sektora finansowego, Komunikacja w sektorze opieki zdrowotnej, PR Technologiczny, Digital & Influencer Marketing

Nagrody:

Złoty Spinacz 2016 w kategorii „Social Media” za kampanię „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni”, Srebrny Spinacz 2016 w kategorii „PR Produktu” za kampanię „Skarb Nathana Drake'a”, Srebrny Spinacz 2016 w kategoriach „PR finansowy i relacje Inwestorskie”, „PR Korporacyjny” i „Kultura i media” za kampanię „Komunikacja procesu przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive”, Brązowy Spinacz 2016 w kategorii „Business-To-Business PR” za kampanię „The Venture”, Brązowy Spinacz 2017 w kategorii „Business-to-Business” za kampanię „IV Edycja Think Big”, Brązowy Spinacz 2018 w kategorii „PR produktu” za kampanię „Homo Smartus”, Srebrny Spinacz 2018 w kategorii „Public Affairs & Lobbying” za kampanię „TAK dla otwartych niedziel”, Brązowy Spinacz 2018 w kategorii „Media relations” za kampanię „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, Srebrny Spinacz 2018 w kategorii „Technologie, IT, telekomunikacja” za kampanię „Hope County FM - głos nadziei w Twoim domu”, Nagroda The Holmes Report: Eastern European Consultancy of the Year 2019, Złoty Spinacz 2019 w kategorii „Przemysł i infrastruktura” oraz Brązowy Spinacz 2019 w kategorii "Sustainability&CSR Communications" za kampanię „Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców”, Brązowe Spinacze 2019 w kategoriach „PR miejsca, miasta lub regionu” i „Custom publishing” za kampanię „Opowiadamy Polskę światu”, Brązowy Spinacz 2019 w kategorii „Media relations” oraz Srebrny Spinacz 2019 w kategorii „Medycyna i zdrowie” za kampanię „List do opiekuna”, Srebrny Spinacz 2020 w kategorii „PR Produktu” za kampanię „Death Stranding”, Srebrny Spinacz 2020 w kategorii „Medycyna i zdrowie” za kampanię „#PowiedzJak”.