K+PR wchodzi w skład K+Group, zintegrowanej grupy Brand Image End-2-End na rynku CEE+. Tworzą ją cztery wyspecjalizowane jednostki biznesowe, zapewniające doradztwo we wszystkich obszarach komunikacji i marketingu – poza K+PR, także K+Creative (agencja reklamy i brandingu), K+Digital (agencja mediowa i e-commerce) i K+Research (agencja badawcza). Kluczem oferty K+Group są zintegrowane produkty wykorzystujące doświadczenie wszystkich spółek grupy, w szczególności z obszarów Public Relations, Employer Branding, Digital Image & Performance, Product Launches, ESG i Influence Marketing. W skład Grupy wchodzi również agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House
Tomasz Alberski
Prezes zarządu
Anna Simon
Wiceprezeska zarządu
Nazwa agencji:
Rok powstania:
Prezes/dyrektor:
Strona www:
Główni klienci:
Specjalizacje agencji:
Nagrody: