K+PR – ZFPR.PL

Członkostwo

K+PR wchodzi w skład K+Group, zintegrowanej grupy Brand Image End-2-End na rynku CEE+. Tworzą ją cztery wyspecjalizowane jednostki biznesowe, zapewniające doradztwo we wszystkich obszarach komunikacji i marketingu – poza K+PR, także K+Creative (agencja reklamy i brandingu), K+Digital (agencja mediowa i e-commerce) i K+Research (agencja badawcza). Kluczem oferty K+Group są zintegrowane produkty wykorzystujące doświadczenie wszystkich spółek grupy, w szczególności z obszarów Public Relations, Employer Branding, Digital Image & Performance, Product Launches, ESG i Influence Marketing. W skład Grupy wchodzi również agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House


Tomasz Alberski

Prezes zarządu

Anna Simon

Wiceprezeska zarządu

Nazwa agencji:

K+PR

Rok powstania:

2012

Prezes/dyrektor:

Tomasz Alberski, Anna Simon

Strona www:

Główni klienci:

Skanska, GfK, Unibail-Rodamco-Westfield, Zalando Pyszne.pl

Specjalizacje agencji:

K+PR dzieli się na 3 główne działy:
1. Komunikacji korporacyjnej (PR korporacyjny, komunikacja w sektorze nieruchomości i finansów, Retail PR, Employer Branding & komunikacja wewnętrzna, PR lokalny, PR inwestycyjny)
2. Komunikacji produktowej
3. Social Media

Nagrody:

Złoty Spinacz 2022
Projekt: Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Kategoria: Advocacy i Public Affairs

Złoty Spinacz 2022
Projekt: Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Kategoria: Motoryzacja i transport

Złoty Spinacz 2022
Projket: Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden
Kategoria: Sport, turystyka i rekreacja

Złoty Spinacz 2022
Projekt: Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody
Kategoria: Efektywność

Srebrny Spinacz 2022
Projekt: Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Kategoria: Issue management i komunikacja kryzysowa

Brązowy Spinacz 2022
Projekt: Piłka znów w grze! Tysiące dzieci wróciły na boiska
Kategoria: Event komercyjny

Brązowy Spinacz 2022
Projekt: Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam”
Kategoria: Kultura i media

Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura 2022
Projekt: Rap po królewsku. Betclic Rap Royale podbija serca nowej grupy docelowej dzięki influencerom”
Kategoria: Influencer Marketing

PRCH Retail Awards 2022
Srebrna statuetka
Kategoria: Agencja marketingowa/eventowa/ PR Roku

Srebrny Spinacz 2021
Projekt: Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia
Kategoria: Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Srebrny Spinacz 2021
Projekt: Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier
Kategoria: PR pro bono

Srebrny Spinacz 2021
Projekt: Pomimo pandemii, biura nadal w grze
Kategoria: Covid-19 PR response

Srebrny Spinacz 2021
Projekt: GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii
Kategoria: Business-to-Business PR

Brązowy Spinacz 2021
Projekt: Pomimo pandemii, biura nadal w grze
Kategoria: PR korporacyjny

Brązowy Spinacz 2021
Projekt: Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców
Kategoria: Moda i styl życia

Brązowy Spinacz 2021
Projekt: Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier
Kategoria: Sport, turystyka i rekreacja