Markę Human Signs tworzą dwie doświadczone agencje – Konkret PR i Futurama Communication Intelligence. Firmy połączyły się operacyjnie, a od połowy maja br. zrezygnowały z posługiwania się swoimi dotychczasowymi nazwami. Partnerami Zarządzającymi nowej marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).
Mocną stroną Human Signs są interdyscyplinarne, doświadczone zespoły. Połączenie kompetencji pozwala agencji funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie mogą gwarantować klientom rozbudowany zakres usług z obszaru komunikacji marketingowej. Human Signs zachowało dotychczasowe kompetencje tworzących tę markę agencji w komunikacji obszarów: korporacyjnego, finansowego i technologicznego, zdrowia, CSR’u czy lifestylu, dostosowując je do nowoczesnego marketingu i eksplorując PR pod kątem SEO (analizy), mobile marketing i social media.
W strukturach połączonych agencji są osoby odpowiedzialne za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.
Ewa Król-Sawicka
Managing Partner
Waldemar Leszczyński
Managing Partner
Nazwa agencji:
Rok powstania:
Prezes/dyrektor:
Strona www:
Główni klienci:
Specjalizacje agencji: