Human Signs – ZFPR.PL

Członkostwo

Markę Human Signs tworzą dwie doświadczone agencje – Konkret PR i Futurama Communication Intelligence. Firmy połączyły się operacyjnie, a od połowy maja br. zrezygnowały z posługiwania się swoimi dotychczasowymi nazwami. Partnerami Zarządzającymi nowej marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).

Mocną stroną Human Signs są interdyscyplinarne, doświadczone zespoły. Połączenie kompetencji pozwala agencji funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie mogą gwarantować klientom rozbudowany zakres usług z obszaru komunikacji marketingowej. Human Signs zachowało dotychczasowe kompetencje tworzących tę markę agencji w komunikacji obszarów: korporacyjnego, finansowego i technologicznego, zdrowia, CSR’u czy lifestylu, dostosowując je do nowoczesnego marketingu i eksplorując PR pod kątem SEO (analizy), mobile marketing i social media.

W strukturach połączonych agencji są osoby odpowiedzialne za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.


Ewa Król-Sawicka

Managing Partner

Waldemar Leszczyński

Managing Partner

Nazwa agencji:

Human Signs

Rok powstania:

2020

Prezes/dyrektor:

Ewa Król-Sawicka, Waldemar Leszczyński

Strona www:

Główni klienci:

Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services, Bank BPS

Specjalizacje agencji:

Komunikacja korporacyjna, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja produktowa, Komunikacja sektora finansowego, Komunikacja sektora zdrowia