Grayling Poland – ZFPR.PL

Członkostwo

Grayling Poland jest jedną z największych agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która od ponad 25 lat wspiera rozwój klientów, zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne. Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci Huntsworth oraz hubem na region CEE.

Grayling w Polsce to ponad 50 wykwalifikowanych konsultantów w trzech działach: korporacyjnym, Public Affairs i konsumenckim i 800 na świecie, pracujących w 40 biurach w Europie, USA i Azji.

W oparciu o bogate doświadczenie i szeroką ofertę naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Budujemy relacje z szerokim otoczeniem biznesowym firmy: mediami, pracownikami, lokalnymi społecznościami, konsumentami, decydentami i influencerami. Dbamy o wiarygodność przekazu oraz chronimy wypracowany przez lata kapitał – reputację klientów i marek.


Klara Banaszewska

Dyrektor Generalna Grayling Poland

Nazwa agencji:

Grayling Poland

Rok powstania:

1996

Prezes/dyrektor:

Klara Banaszewska

Strona www:

Główni klienci:

Visa, SONY, BMW Group, FREE NOW, Primark, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly), TP Link, Glovo, DHL Express i TikTok

Specjalizacje agencji:

komunikacja korporacyjna, Public Affairs, komunikacja kryzysowa, komunikacja konsumencka, digital & influencer marketing

Nagrody:

• Nagroda dla „Best Large Agency” w konkursie European Excellence Awards 2021
• Złoty Spinacz w kategorii Business-to-Business PR oraz Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy za kampanię "Don't Make Ads. Make TikToks" (TikTok 2021);
• Srebrny Spinacz w kategorii Content Marketing - Branded Content za kampanię " Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio" (Goethe-Institut 2021)
• SABRE Awards – Global & EMEA Public Affairs Agency of the Year 2019
• Srebrny Spinacz w kategorii Advocacy i Public Affairs za kampanię „Równe Zasady na Rynku Taxi” (FREE NOW 2019)
• Srebrny Spinacz w obszarze komunikacji korporacyjnej za kampanię komunikacyjną związaną z rebrandingiem marki Statoil na Circle K, 2018;
• Złota statuetka SABRE Awards, EMEA za kampanię „Out of Office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB), 2017;