Grayling Poland – ZFPR.PL

Członkostwo

Grayling jest jedną z wiodących agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi komunikacyjne. Od ponad 20 lat wspieramy rozwój naszych klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne i kryzysowe. Jesteśmy także hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Dzięki bogatemu doświadczeniu konsultantów Grayling oraz szerokiej ofercie naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Dbamy o relacje z naszymi klientami, konsumentami, markami, partnerami, mediami i decydentami.

Grayling Poland jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

 


Klara Banaszewska

Dyrektor Generalna Grayling Poland

Nazwa agencji:

Grayling Poland

Rok powstania:

1996

Prezes/dyrektor:

Klara Banaszewska

Strona www:

Główni klienci:

SONY, BMW Group, FREE NOW (dawniej mytaxi), Primark, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly) i TP Link

Specjalizacje agencji:

komunikacja korporacyjna, Public Affairs, komunikacja kryzysowa, komunikacja konsumencka, digital & influencer marketing

Nagrody:

• SABRE Awards – Global & EMEA Public Affairs Agency of the Year 2019;
• Srebrny Spinacz w kategorii Advocacy i Public Affairs za kampanię „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowaną dla FREE NOW, 2019;
• Srebrny Spinacz w obszarze komunikacji korporacyjnej za kampanię komunikacyjną związaną z rebrandingiem marki Statoil na Circle K, 2018;
• Złota statuetka SABRE Awards, EMEA za kampanię „Out of Office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB), 2017;
• SABRE Awards – Eastern European Consultancy of the Year 2016;
• EURO PA Awards, Consultancy of the Year 2016;
• Najlepszy Projekt w chorwackiej edycji konkursu MIXX Awards, w kategorii Brand Awareness za kampanię „Out of Office” na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB), 2016;
• Srebrny Spinacz za projekt w obszarze komunikacji wewnętrznej „Focus on Success” zrealizowana dla Novo Nordisk, 2016