Nagrody międzynarodowe:
• EACA Euro Effie Award 2017, kategoria: IT / Telco, projekt “#BePresent”
• Digital Communication Award 2016, kategoria: Public Affairs, projekt #SaveBooks
• Global SABRE Awards 2016, 33 miejsce w rankingu 40 najlepszych projektów na świecie, projekt “#SaveBooks”
• Gold SABRE Awards 2016, kategoria: Baltic, projekt: “#SaveBooks”
• Silver SABRE Awards 2015, kategoria: Technology: software, projekt: “Lords of the Fallen”
• Magellan Awards Communications Campaign Competition 2014, 6 miejsce w ranking najlepszych 25 projektów konkursu, kategoria: Product / consumer service, projekt: “Lords of the Fallen”
• European Excellence Award 2013, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer”
• Silver Cannes Lions 2011, kategoria: Healthcare and Services, projekt: “I have MS”
• European Excellence Award 2011, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “Way to yourself"
• European Excellence Award 2010, kategoria: Health, projekt: “I have MS”
• European Excellence Award 2008, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer”
• Nagrody branżowe:
AD WO/MAN 2021 w kategorii Agencje PR Grzegorz Szczepański Gwiazda PR: Grzegorz Szczepański
• 2021: Złoty Spinacz Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy
• Złoty Spinacz #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj!
• Srebrny Spinacz Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy
• Srebrny Spinacz Przystań w sieci
• Srebrny Spinacz #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj!
• Brązowy Spinacz #WłączLeczenie - jak zatrzymać pandemię chorób skóry
• 2020: Złoty Spinacz / nagroda specjalna w jubileuszowej kategorii Kampania PR XX-lecia za projekt Mam haka na raka
• Srebrny Spinacz w kategorii głównej COVID-19 PR Response za pracę dla Biedronki
• Srebrny Spinacz w kategorii głównej Media relations za pracę dla Biedronki
• 2018/2019:
Złote Spinacze za projekty: „Profilaktyka, Człowieku! Dbaj o siebie i ciesz się końskim zdrowiem” dla Ministerstwa Zdrowia (srebro w kategorii Medycyna i zdrowie) oraz „BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Premium Burgers na polskim rynku” dla szwedzkiej sieci restauracji MAX Burgers (srebro w kategorii Sektor spożywczy)
• Brązowy Spinacz 2017, kategoria: Technologia, IT, Telekomunikacja, projekt „#BePresent”
• Brązowy Spinacz, Brick Award 2017, kategoria: Business-to-business PR
• Srebrny Spinacz 2017, kategoria: sektor spożywczy, projekt „Mamo, pić!”
• Srebrny Spinacz 2017, kategoria: PR spożywczy, projekt „Mamo, pić!”
• Złoty Spinacz 2015, kategoria: Technologia, IT, telekomunikacja, projekt „”Lords of the Fallen” – największa polskka superprodukcja 2014 roku”
• Złoty Spinacz 2015, kategoria: Public affairs i lobbying, projekt „kampania #OcalKsiążki”
• Złoty Spinacz 2015, kategoria: Kultura i media, projekt „kampania #OcalKsiążki”
• Złoty Spinacz 2014, kategoria: Przemysł motoryzacja, transport logistyka, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny”
• Złoty Spinacz 2014, kategoria: PR korporacyjny, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny”
• Impactor Projekt CSR Roku 2011 Projekt „Ogólnopolski program dla młodzieży „Mam haka na raka” – IV edycja rak płuca
• Kampania Społeczna roku 2010, kategoria: inicjatywy społeczne firm, projekt „Mam SM”
• Złoty Spinacz 2009, kategoria: Kampania edukacyjna, projekt „AlkoCasco – Alkomat w każdym Aucie”
• Kampania Społeczna roku 2008, kategoria: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm”, projekt „Mam haka na raka”
• Złoty Spinacz 2004, kategoria: Kampania Społeczna, projekt „Potrzebna encyklopedia!”