Burson – ZFPR.PL

Członkostwo

Burson to globalny lider branży komunikacji. W obecnym kształcie funkcjonuje od 2024 roku, kiedy agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły się globalnie pod jedną marką Burson, tworząc sieć 95 biur na całym świecie. W Polsce, wcześniej jako Hill & Knowlton, istnieje od ponad 25 lat. Nasi klienci czerpią z sieciowej struktury oraz unikatowych narzędzi agencji, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Globalna strategia Burson opiera się na tzw. filozofii piątego krzesła, polegającej na uwzględnieniu w strategii firmy dobrze zinterpretowanego głosu opinii publicznej.


Grzegorz Szczepański

Nazwa agencji:

Burson

Rok powstania:

1994

Prezes/dyrektor:

Grzegorz Szczepański

Strona www:

Główni klienci:

Boeing, Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Meta, Shell, Westinghouse, ING Bank Śląski, Johnson & Johnson

Specjalizacje agencji:

strategia korporacyjna i stakeholder engagement, strategie content+publishing, advocacy & policy communications, issue management i komunikacja kryzysowa, komunikacja transakcji

Nagrody:

Nagrody międzynarodowe: • EACA Euro Effie Award 2017, kategoria: IT / Telco, projekt “#BePresent” • Digital Communication Award 2016, kategoria: Public Affairs, projekt #SaveBooks • Global SABRE Awards 2016, 33 miejsce w rankingu 40 najlepszych projektów na świecie, projekt “#SaveBooks” • Gold SABRE Awards 2016, kategoria: Baltic, projekt: “#SaveBooks” • Silver SABRE Awards 2015, kategoria: Technology: software, projekt: “Lords of the Fallen” • Magellan Awards Communications Campaign Competition 2014, 6 miejsce w ranking najlepszych 25 projektów konkursu, kategoria: Product / consumer service, projekt: “Lords of the Fallen” • European Excellence Award 2013, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer” • Silver Cannes Lions 2011, kategoria: Healthcare and Services, projekt: “I have MS” • European Excellence Award 2011, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “Way to yourself" • European Excellence Award 2010, kategoria: Health, projekt: “I have MS” • European Excellence Award 2008, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer” • Nagrody branżowe: AD WO/MAN 2021 w kategorii Agencje PR Grzegorz Szczepański Gwiazda PR: Grzegorz Szczepański • 2021: Złoty Spinacz Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy • Złoty Spinacz #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! • Srebrny Spinacz Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy • Srebrny Spinacz Przystań w sieci • Srebrny Spinacz #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! • Brązowy Spinacz #WłączLeczenie - jak zatrzymać pandemię chorób skóry • 2020: Złoty Spinacz / nagroda specjalna w jubileuszowej kategorii Kampania PR XX-lecia za projekt Mam haka na raka • Srebrny Spinacz w kategorii głównej COVID-19 PR Response za pracę dla Biedronki • Srebrny Spinacz w kategorii głównej Media relations za pracę dla Biedronki • 2018/2019: Złote Spinacze za projekty: „Profilaktyka, Człowieku! Dbaj o siebie i ciesz się końskim zdrowiem” dla Ministerstwa Zdrowia (srebro w kategorii Medycyna i zdrowie) oraz „BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Premium Burgers na polskim rynku” dla szwedzkiej sieci restauracji MAX Burgers (srebro w kategorii Sektor spożywczy) • Brązowy Spinacz 2017, kategoria: Technologia, IT, Telekomunikacja, projekt „#BePresent” • Brązowy Spinacz, Brick Award 2017, kategoria: Business-to-business PR • Srebrny Spinacz 2017, kategoria: sektor spożywczy, projekt „Mamo, pić!” • Srebrny Spinacz 2017, kategoria: PR spożywczy, projekt „Mamo, pić!” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Technologia, IT, telekomunikacja, projekt „”Lords of the Fallen” – największa polskka superprodukcja 2014 roku” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Public affairs i lobbying, projekt „kampania #OcalKsiążki” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Kultura i media, projekt „kampania #OcalKsiążki” • Złoty Spinacz 2014, kategoria: Przemysł motoryzacja, transport logistyka, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny” • Złoty Spinacz 2014, kategoria: PR korporacyjny, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny” • Impactor Projekt CSR Roku 2011 Projekt „Ogólnopolski program dla młodzieży „Mam haka na raka” – IV edycja rak płuca • Kampania Społeczna roku 2010, kategoria: inicjatywy społeczne firm, projekt „Mam SM” • Złoty Spinacz 2009, kategoria: Kampania edukacyjna, projekt „AlkoCasco – Alkomat w każdym Aucie” • Kampania Społeczna roku 2008, kategoria: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm”, projekt „Mam haka na raka” • Złoty Spinacz 2004, kategoria: Kampania Społeczna, projekt „Potrzebna encyklopedia!”