Aktualności

07/04/2022

ZFPR partnerem Young Creatives PR

Trwają zgłoszenia do kolejnej edycji Young Creatives. To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, zdobyć doświadczenie, porównać się rówieśnikami z branży, a przy okazji zdobyć statuetkę – totem.

Jedną z kategorii konkursowych jest PR, której partnerem został Związek Firm Public Relations. Powstałe w tej kategorii prace oceniać będzie Jury pod przewodnictwem Hanny Waśko (Big Picture), w składzie: Agnieszka Bacińska (Walk PR), Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland), Izabela Karolczyk-Szafrańska (INPOST) oraz Danuta Breguła (newonce).

Zasady udziału są proste: zainteresowani zgłaszają się w dwuosobowych zespołach składających się z osób urodzonych po 24 czerwca 1990 r. Zadanie przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu zespoły mają 24h lub 48h.

Konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności — Cannes Lions.

Zgłoszenia można przesyłać do 14 kwietnia 2022 r.

Więcej informacji na stronie – https://ktr.org.pl/young-creatives.