Sebastian Bykowski – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Sebastian Bykowski

Wykładowca Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:

Akademia LSPR:

• Badania, ewaluacja i pomiar efektywności działań PR
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA
BIOGRAM

Zarządza agencją PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wiodącą firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem w zakresie wsparcia działań public relations, marketingu i social media; nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Home&Market dla 9. najbardziej dynamicznie rozwijającej się firmy w kraju w 2002 roku. Członek międzynarodowej organizacji FIBEP zrzeszającej firmy monitorujące i analizujące media z całego świata. Juror komisji konkursowej nagród marketingu sportowego DeMeS i Aktywne Miasto. Inwestor i członek rad nadzorczych w firmach z branży internetowej i e-commmerce, doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Studiował w Niemczech i Francji w ramach realizacji międzynarodowego projektu związanego z budowaniem kompetencji nowoczesnego menadżera i inżyniera zarządzania. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną MEDIA NAVIGATOR zajmującą się nowoczesnym raportowaniem w sponsoringu i media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań komunikacyjnych.

Uhonorowany wieloma nagrodami w tym m.in. przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations a także Stowarzyszenia Public Relations dla budowniczego branży PR w Polsce.

Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem w tym wykorzystaniu informacji w biznesie i budowaniu przewagi konkurencyjnej, monitoringiem mediów i analizą efektywności działań komunikacyjnych oraz zmianami na rynku mediów na wielu czołowych uniwersytetach i uczelniach wyższych w całej Polsce, studiach MBA a także konferencjach i warsztatach biznesowych. Autor artykułów, opracowań i publikacji naukowych z dziedziny komunikacji marketingowej i społecznej.

SPECJALIZACJA