Monika Domańska – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Monika Domańska

Wykładowca Akademii LSPR
Konsultant merytoryczny Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:

Akademia LSPR:

• Aktywna komunikacja kluczem do motywowania, efektywności i rozwijania kompetencji w zespole
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA

„Learning by doing” w przypadku komunikacji wewnętrznej nie ma racji bytu. W tej dziedzinie PRu procesy budowania relacji opierają się o zasady warunkujące to, czy pracownicy będą słuchać i angażować się w prowadzone działania. Część wykładowa szkolenia pozwoli zapoznać się z wiedzą, która pozwoli szybko przejść do praktycznych zastosowań i projektów stanowiących codzienne wyzwania w każdej firmie.
Kampanie i materiały z mojego ponad 20-letniego doświadczenia aktywnie zaangażują w praktyczną implementację wszystkich omawianych elementów. Warsztaty i dyskusja na rynkowych przykładach najlepiej pozwolą stworzyć kierunki strategii i przełożyć wiedzę na decyzje i możliwe działania. Szkolenie będzie zarówno inspiracją, jak i solidną dawką wiedzy obrazującą wartość komunikacji wewnętrznej. Zdobyta wiedza pozwoli na natychmiastowe wdrożenie poznanych rozwiązań w praktyce.

BIOGRAM

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu polskimi i międzynarodowymi programami, które obejmowały współpracę na styku biznesu, organizacji pozarządowych, organizacji branżowych, instytucji państwowych, think tanków, władz lokalnych, ambasad, influencerów i in. W swojej pracy skupia się na budowaniu długoterminowych relacji. Specjalizuje się w kompleksowym zrozumieniu potrzeb klientów i interesariuszy oraz ich konwersji na cele biznesowe, do których dobiera skuteczne narzędzia i działania.
Zrealizowała dziesiątki projektów, które zostały docenione przez branżę PR. W 2016 roku otrzymała Złoty Spinacz w kategorii Komunikacja Wewnętrzna oraz Srebrny Spinacz w kategorii Nieruchomości, budownictwo za projekt „10 000 pracowników 10 000 klientów” dla lidera rynku DIY firmy Castorama Polska. Zdobyła prestiżowe nagrody i wyróżnienia: za kampanie „Czy chcesz mieć kontrolę” dla czołowej organizacji zrzeszającej największych producentów oprogramowania Business Software Alliance; „Chopin pod piramidami” dla Biura Turystyki Egiptu; „Super fotelik chroni na bank” dla nest Banku.
Pomysłodawczyni i prezeska Europejskiego Instytutu Rzetelnej Komunikacji. Managing Partner w Made in PR, wyłącznego partnera Worldcom Public Relations Group, tj. największej międzynarodowej sieci niezależnych firm PR, która łączy 143 agencje komunikacji z 49 krajów.

SPECJALIZACJA

Kluczowe kompetencje: zarządzanie reputacją, audyty reputacji, komunikacja strategiczna, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie kryzysowe, fake & hate management, angażowanie interesariuszy, CSR i programy edukacyjne, kampanie marketingowe.