Maciej Trojanowicz – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Maciej Trojanowicz

Wykładowca ZFPR
Wykładowca Akademii LSPR
Konsultant merytoryczny Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:

Szkolenie specjalistyczne ZFPR:

• Influencer Marketing w teorii i praktyce

Akademia LSPR:

• Nowe media i influencer marketing
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA

Wierzę, że w marketingu liczy się jakość, nie ilość. To odpowiednie budowanie wizerunku marek sprawia, że stają się one unikalne i mają swój własny charakter. W dobie Internetu, mediów społecznościowych i wzrostu znaczenia influence marketingu należy zwracać coraz większą uwagę na to jak prezentowana jest marka w rozdrobnionym świecie. Najczęściej to media społecznościowe są obecnie punktem styku marek z klientami, należy więc odpowiednio zadbać o tworzony przekaz.

Internet daje masę możliwości i narzędzi do komunikowania się z konsumentami, ale czy wszystkie są odpowiednie dla Twojej marki? Wyznaję zasadę, że każdy przypadek należy traktować osobno i przygotowywać dedykowane rozwiązania odpowiadające na charakterystyczne potrzeby każdego podmiotu. Dlatego w swoich szkoleniach staram się przekazać fundamenty odpowiedniego myślenia o tworzeniu wizerunku marek w mediach społecznościowych czy za pomocą influencerów. Wszystko po to, by po ukończeniu szkolenia uczestnik był w stanie samodzielnie opracowywać kampanie i mieć odpowiedni wpływ na budowanie wizerunku swojej marki. Ten fundament sprawi, że działania będą skuteczne i zniwelują ryzyko marnowania zasobów do prowadzenia komunikacji. Głęboko wierzę, że odpowiedzialność jest niezbędna w prowadzeniu działań komunikacyjnych.

BIOGRAM

Od ponad dekady rozwijam swoje kompetencje i umiejętności w obszarze marketingu internetowego. Rozpoczynałem jako redaktor portali, by w 2011 roku przekształcić się w jednego z pierwszych specjalistów od mediów społecznościowych w Polsce. Po przeprowadzce do Warszawy rozpocząłem pracę w agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie tworzyłem strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla marek takich jak Cortland czy Sanofi. Jednocześnie rozpocząłem projektowanie kampanii reklamowych z udziałem influencerów, by w 2014 roku przejść do agencji Szeri Szeri (obecnie Szeri by DDOB), która była jednym z pierwszych w Polsce podmiotów specjalizujących się w influence marketingu.

Po ponad czterech latach, w trakcie których stanąłem na czele działu strategii agencji rozpocząłem własną działalność jako ekspert w zakresie nowych mediów, tworząc strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych, doradzając markom w zakresie współprac z influencerami czy produkując filmy reklamowe pod marką Studio Shadowplay. Jednocześnie, zostałem menadżerem pięciu czołowych influencerów, by wspierać ich rozwój, a także zarządzać współpracami z reklamodawcami.

Działalność edukacyjną rozpocząłem w 2014 roku będąc prelegentem różnych konferencji marketingowych, w tym Influencer Live, Czwartkowe Spotkania Social Media, See Bloggers czy Blogotok. W 2016 roku dołączyłem do kursu London School of PR pod nadzorem Związku Firm Public Relations, zaś w 2019 roku Collegium Civitas powierzyło mi przedmiot „odpowiedzialne blogowanie”, w ramach kierunku studiów „dziennikarstwo i nowe media”.

SPECJALIZACJA

W ramach kursu „Akademia London School of Public Relations” przekazuję wiedzę w zakresie mediów społecznościowych oraz współpracy z influencerami, które stają się nieodzownym elementem współczesnej komunikacji marek z konsumentami. Wykorzystuję swoje bogate doświadczenie, by absolwenci kursu mogli wykorzystać te obszary komunikacji w sposób efektywny i odpowiedzialny.