Jakub Świsłowski – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Jakub Świsłowski

Wykładowca Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:
Event marketing, sponsoring
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA
BIOGRAM

Ekspert w obszarze marketingu, sponsoringu i ecommerce – w branży od 9 lat. były wiceprezes PGNiG Superligi i szef sponsoringu PGNiG SA., a także pracownik marketingu grup: Agora SA. i RASP segmentu sport.
obecnie Dyrektor Marketingu BETFAN, współzałożyciel i udziałowiec agencji Stardom House należącej do Grupy K+, wykładowca Akademii London School of PR, oraz członek zarządu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
NAGRODY:
1/ Dyrektor Marketingu Roku 2019, w kategorii Sport i Hobby;
2/ Debiut Roku 2019 Polish Gaming Aces;
3/ Kampania Marketingowa 2019 Polish Gaming Aces

SPECJALIZACJA

ODPOWIEDZIALNY ZA PROCESY:
1/ launch oraz przygotowanie strategii biznesowej, marketingu, ecommerce oraz social media BETFAN;
2/ komercjalizacja umowy biznesowej z Mariuszem Pudzianowskim i launch kampanii „BETFAN sponsor Graczy”, z Mariuszem Pudzianowskim i jego Koniem Betfanem;
3/ pomysłodawca akcji „EXTRA Pensja dla Trenera”;
4/ przygotowanie strategii zakupu praw sponsoringowych dla Kompanii Piwowarskiej (Tyskie);
5/ negocjacje i nadzór nad umowami sponsoringowymi Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce;
6/ przeprowadzenie audytu umowy Kompanii Piwowarskiej (Lech PILS) z KKS Lech Poznań;
7/ przygotowanie strategii zakupu praw sponsoringowych dla Kompanii Piwowarskiej (Lech PILS);
8/ negocjacje i nadzór nad umową sponsoringową Kompanii Piwowarskiej (Lech PILS) z KKS Lech Poznań;
9/ przygotowanie i wdrożenie strategii sponsoringu GK PGNiG;
10/ przygotowanie strategii obecności marki PGNiG, jako pierwszej spółki energetycznej w Polsce, w esporcie;
11/ negocjacji i nadzoru nad umową sponsoringową PGNiG SA ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce;
12/ przygotowanie strategii rozwoju PGNiG Superligi na lata 2018 – 2022;
13/ opracowanie strategii segmentu sport Grupy RASP;
14/ komercjalizacja umowy biznesowej z Grzegorzem Krychowiakiem i launch kampanii „Sport.pl to jest Twój LIVE” przed EURO 2016;
15/ pomysłodawca cyklu PGNiG Summer Superliga