Akademia LSPR:
• Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i podstawy dialogu z interesariuszamiPodczas moich zajęć zachęcam do dociekliwości, zadawania trudnych pytań oraz partnerskiej dyskusji. Wychodzę z założenia, że rolą wykładowcy jest inspirowanie do dalszego pogłębiania wiedzy. Podpisując się pod słowami Steve’a Jobsa – „prostota może być trudniejsza od komplikacji”, trudne zagadnienia tłumaczę na prosty i zrozumiały język, a w każdej teorii szukam praktyki.
Izabela Wejcht jest Dyrektorką Zarządzającą i założycielką agencji WeCom PR. Związana z branżą komunikacji i public relations od ponad 20 lat, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B oraz ESG.
Wcześniej przez wiele lat pracowała w międzynarodowych agencjach PR: Edelman, FleishmanHillard, Cohn&Wolfe/Ogilvy PR, pełniła także rolę CSR & PR Managera w Dziale Corporate Affairs Carlsberg Polska. Była wykładowcą w projekcie edukacyjnym CSR@SGH oraz członkiem Koalicji Rzeczników Etyki United Nations Global Compact.
Zrealizowała kilkadziesiąt programów edukacyjnych dla firm z branży finansowej, budowlanej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, FMCG. Laureatka Złotego Spinacza za kampanię CSR „Wypożyczalnia choinek Volvo”. Współpracuje pro bono z Fundacją Share the Care.
Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej oraz na tej samej uczelni Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu.
Podczas zajęć „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i podstawy dialogu z interesariuszami” koncentruję się na roli CSR jako koncepcji prowadzenia biznesu i wartości kształtującej tożsamość firmy.