Szkolenia specjalistyczne ZFPR:
• Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)Akademia LSPR:
• Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i podstawy dialogu z interesariuszamiDwie bliskie mi dziedziny, PR i CSR, wiążą się przede wszystkim z nieustanną nauką. To zagadnienia interdyscyplinarne, łączące wiedzę psychologiczną, społeczną, ekonomiczno-biznesową czy technologiczną z wrażliwością, otwartością i empatią. Umiejętność szybkiego reagowania na wciąż nowe potrzeby ludzi, wyczucie problemów społecznych, identyfikowanie aktualnych trendów, gotowość do ciągłego mierzenia się z coraz szybciej następującymi zmianami, to tylko niektóre z istotnych elementów obu dziedzin.
Podczas moich zajęć zamiast rutyny proponuję dociekliwość, od schematycznego myślenia wolę trudne pytania, a bardziej niż monolog przekonuje mnie twórcza rozmowa. Wychodzę z założenia, że cenny czas, poświęcony na nasze spotkanie, powinien zostać wykorzystany na inspirację i pobudzenie do dalszego pogłębiania wiedzy, a zderzenie argumentów i twórcza polemika przyniosą o wiele więcej korzyści. Podpisując się pod słowami Steve’a Jobsa „prostota może być trudniejsza od komplikacji”, koncentruję się na przystępności informacji i syntezie zagadnień, a w każdej teorii szukam praktyki.
Izabela Wejcht jest związana z branżą komunikacji i public relations od 20 lat. Łączy doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej, Employer Branding i CSR.
Od stycznia 2019 roku pełni funkcję dyrektora w polskim oddziale międzynarodowej agencji doradztwa komunikacyjnego i PR Cohn&Wolfe, należącej do Grupy Grey i Grupy WPP. Odpowiada za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów oraz rozwój biznesu. Nadzoruje prace zespołów obsługujących klientów z branży finansowej, przemysłowej, motoryzacyjnej, technologicznej, spółek skarbu państwa, ochrony zdrowia.
Wcześniej związana m.in. z międzynarodowymi agencjami PR Edelman i FleishmanHillard. Pracowała także jako CSR & PR Manager w Dziale Corporate Affairs Carlsberg Polska.
Jest wykładowcą w projekcie edukacyjnym CSR@SGH. Była członkiem Grupy ds. CSR w Ministerstwie Rozwoju oraz Koalicji Rzeczników Etyki United Nations Global Compact. Zrealizowała kilkadziesiąt programów edukacyjnych dla firm z branży farmaceutycznej, FMCG, alkoholowej, motoryzacyjnej, finansowej i NGOs.
Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja: teoria literatury), Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej (dyplom u prof. Wojciecha Budzyńskiego) oraz na tej samej uczelni Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu.
Specjalizuję się w strategiach media relations, komunikacji w branżach regulowanych oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
W ramach zajęć „Kontakty z mediami” omawiam strategiczną funkcję relacji z mediami w budowaniu reputacji firm oraz przygotowuję uczestników do profesjonalnych kontaktów z mediami, z uwzględnieniem zasad autentyczności, rzetelności i etyki komunikacji oraz przeciwdziałania fake news.
Na zajęciach „Komunikacja w branżach regulowanych” omawiam specyfikę komunikacji w najtrudniejszych sektorach gospodarki, których działalność wymaga dodatkowych zezwoleń lub koncesji, tak jak branża farmaceutyczna, alkoholowa, energetyczna, telekomunikacyjna.
Podczas zajęć z zakresu „Społecznej Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i podstaw dialogu z interesariuszami” (zakres podstawowy i specjalistyczny) koncentruję się na roli CSR jako wartości kształtującej tożsamość firmy i wpływającej na pracę wszystkich jednostek i działów, a także na angażowaniu różnych grup interesariuszy i komunikacji CSR.