W trakcie mojej (wieloletniej!) edukacji najbardziej zapadły mi w pamięć dwa rodzaje zajęć: te, na których było śmiesznie, i te, które wszystkich studentów przerażały. Osobiście wolę przekazywać wiedzę w ten pierwszy sposób, dlatego stawiam na swobodną atmosferę, praktyczne ćwiczenia i grupowe projektowanie rozwiązań na zajęciach.
Jestem magistrą psychologii (specjalizacja: kognitywistyka), doktorką nauk o kulturze i religii (specjalizacja: semiotyka kampanii wyborczych), a także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu User Experience Design oraz Service Design. Od 17 lat pracuję w branży komunikacyjnej – pierwszą dekadę spędziłam w działach kreacji agencji reklamowych (m.in. McCann, Havas, K2) wymyślając kampanie ATLowe i digitalowe, w drugiej postanowiłam zająć się strategią marki i komunikacji. Jako konsultantka strategiczna i badaczka pracowałam najpierw w Stratosferze, a potem w Hill+Knowlton Strategies. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, bywam jurorką na reklamowych festiwalach kreatywności. Właśnie napisałam swoją drugą książkę poświęconą ideologiom związanym z pracą.
W projektowaniu komunikacji najbardziej fascynują mnie jej odbiorcy i odbiorczynie – z perspektywy psychologicznej i kulturowej. Dlatego w projektowaniu komunikacji poświęcam dużo czasu na badanie ludzkich potrzeb, motywacji i przekonań. Uważam, że bez badań nie jesteśmy w stanie zaprojektować przekazu, który będzie prawdziwie interesujący i istotny dla osób, do których chcemy dotrzeć.