Barbara Krysztofczyk – ZFPR.PL

WYKŁADOWCY

Barbara Krysztofczyk

Wykładowca ZFPR
Wykładowca Akademii LSPR
Konsultant merytoryczny Akademii LSPR
Prowadzone szkolenia:

Akademia LSPR:

• Kontakty z mediami i trening medialny
MOJE PODEJŚCIE DO NAUCZANIA

Praktyka. Publika. Pasja. To moje podejście!

Praktyka. Chcę, by moje zajęcia zawsze zawierały jak najwięcej elementów praktycznych, co rozumiem jako „SPRAWDZONYCH w praktyce”. Dzielę się więc z uczestnikami mnóstwem podpowiedzi z doświadczenia mojego i moich klientów. Wiem, że nie ma co „porównywać jabłek z gruszkami”, dlatego opowiadam przede wszystkim o polskich realiach biznesowych, bo to przykłady najbliższe słuchaczom, które przyniosą im najwięcej benefitów edukacyjnych.

Publika. Zanim zajęłam się marketingiem, przez bardzo wiele lat występowałam na scenach w roli tzw. wokalistki wiodącej, to do mnie należało wiec zabieganie o uwagę widzów – to doświadczenie ukształtowało mnie jako szkoleniowca. Podczas zajęć mocno podkreślam, jak ważni są odbiorcy naszych działań, namawiam do zrozumienia ich perspektywy i traktowania jej z największą powagą. Mój dawny trener sceniczny zawsze powtarzał „nawet jeśli na sali masz tylko jednego widza, musisz dać z siebie 100% – nigdy nie wiesz, jak dużą rolę może on odegrać w Twoim życiu”. Uważam, że ta maksyma powinna też przyświecać wszelkim działaniom komunikacyjnym.

Pasja. Uwielbiam swoją pracę i uwielbiam o niej opowiadać innym. Uważam, że rolą osoby nauczającej jest nie tylko dostarczanie wiedzy i kompetencji – ale też zarażanie entuzjazmem. Jako ekstremalny ekstrawertyk przekazuję dużo pozytywnej energii podczas swoich zajęć i robię wszystko, co mogę, by pokazać, że PR jest branżą szalenie emocjonującą.

BIOGRAM

Strateg komunikacji i doświadczony szkoleniowiec (od 2007r). Szefowa PR Sztabu Wyborczego oraz trener medialny w kampanii prezydenckiej 2020 dla Szymona Hołowni. Obecnie CEO w butiku szkoleniowo-konsultingowym Krystal Point, wcześniej wieloletnia prezes zarządu agencji PR Synertime.

Koordynowała projekty dla ponad 100 polskich i międzynarodowych podmiotów, m.in instytucji publicznych, miast, krajów, fundacji, startupów i korporacji. Jako doradca i szkoleniowiec wielokrotnie wspierała gwiazdy, prezesów, managerów wyższego szczebla, specjalistów, ekspertów naukowych czy polityków – także przy lokalnych i ogólnokrajowych kampaniach wyborczych (m.in. dla Donalda Tuska w 2007, Bronisława Komorowskiego w 2010, czy wspomnianego Hołownię).

W 2015 roku wygrała konkurs jednej z czołowych marek FMCG na świecie i reprezentowała Polskę w programie „Train the trainer” w Budapeszcie, doskonaląc kompetencje trenerskie. Jej szkolenia były podstawą programu o treningach medialnych realizowanego dla TVN CNBC Biznes. Jako ekspert ds. wizerunku często komentuje bieżące wydarzenia m.in. na kanałach telewizji Polsat, TVN, TVP. Jest współautorką „Leksykonu public relations”.

Z wykształcenia specjalista ds. promocji. Ukończyła marketing (Uniwersytet Gdański) i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową (Akademia Muzyczna w Gdańsku) oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).

SPECJALIZACJA

Barbara specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR dla organizacji oraz szkoleniach wizerunkowych dla osób indywidualnych (medialnych, z wystąpień publicznych oraz kryzysowych). Łącząc te dwie dziedziny można dokonać efektywnego transferu wizerunku osoby publicznej (komunikatora) na wizerunek instytucji, którą reprezentuje. I odwrotnie. Zdaniem wykładowczyni to właśnie – balansujący na styku Corporate PR oraz Personal Brandingu – Expert Positioning staje się dziś jednym z najciekawszych obszarów komunikacji. Barbara zajmuje się tym tematem od wielu lat. Zarówno na etapach początkowych (szkoleniowych), jak też dalszych, promując wielu ekspertów w mediach tradycyjnych, firmowych, społecznościowych oraz na konferencjach branżowych. Szczególnie interesującym zagadnieniem jest dla niej wpływ takich medialnych liderów na komunikację wewnętrzną firm oraz  Employer Branding.