PRacademia

Tajemna wiedza? Mamy ją tutaj — teksty ekspertów o branży PR,
zebrane w jednym miejscu (kochamy się dzielić doświadczeniem <3).
Zajrzyj, a na pewno zawrócą Ci w głowie!

Joanna Jasińska

To coś więcej niż romans, czyli co łączy...

Jestem social mediowcem z krwi i kości, specjalistą wychowanym przez agencję, w której zakładaliśmy pierwsze profile...

Jak sztuczna inteligencja wpłynie na branżę public relations...

Sztuczna inteligencja (AI) jest już obecna w wielu branżach, a public relations nie jest wyjątkiem. O ile już teraz widzimy...

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna — jak te obszary...

Współczesny krajobraz mediów jest niesłychanie zróżnicowany i dynamiczny. Dziennikarstwo, komunikacja społeczna oraz...

Czy ChatGPT zastąpi specjalistów public relations?

Od wprowadzenia ChatGPT przez OpenAI w listopadzie 2022 roku, technologia ta zrewolucjonizowała sposób, w jaki ludzie...

Sztuczna inteligencja i fake newsy jako czynnik wywołujący...

W erze postprawdy, w której zdolność do rozróżniania faktów od fikcji staje się coraz trudniejsza, pojawienie się...

Zarządzanie zmianą w public relations – na czym...

Zarządzanie zmianą to proces, który w wielu dziedzinach biznesu uznawany jest za kluczowy. Public relations nie jest tu...

Fake newsy — co to jest i jak...

Prawdziwość i wiarygodność przekazów stają się kluczem do budowania relacji z odbiorcami. W sytuacji, gdy fałszywe...

Czy public relations to marketing? Jakie są różnice?

Public relations i marketing to dziedziny, które są ekscytujące. Obie działają na rzecz budowania wizerunku marki, jednak...

Zarządzanie kryzysowe w public relations – co to...

Zarządzanie kryzysowe w public relations to obszar, który ma kluczowe znaczenie dla utrzymania pozytywnego wizerunku marki lub...

Specjalista ds. public relations — kluczowe kompetencje i...

Specjaliści ds. public relations, pracujący dla różnych agencji PR lub bezpośrednio dla firm i korporacji, mają za zadanie...

Praca w public relations — rola i wyzwania

W dynamicznym świecie agencje public relations stają się kluczowym elementem wspierającym tworzenie i realizację strategii...

Pierwsza praca w public relations – co to...

Rozpoczęcie kariery w dziedzinie, jaką jest public relations, może wydawać się wyzwaniem – zwłaszcza dla młodych ludzi,...

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna a kariera w public...

Studiujesz dziennikarstwo i komunikację społeczną i planujesz podjąć pierwszą pracę? Kariera zawodowa w public relations...

Budowanie kariery zawodowej w public relations — porady...

Public relations to nie tylko sztuka kreowania wizerunku marki. To przede wszystkim wyzwania, które stoją przed specjalistami...

Dlaczego studia public relations to doskonała ścieżka kariery?

Świat biznesu jest bardzo dynamiczny. To przestrzeń, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę — dlatego wybór ścieżki...

Narzędzia public relations: klucz do skutecznych kampanii komunikacyjnych...

Efektywna komunikacja jest jednym z najcenniejszych atutów każdej firmy. Właśnie dlatego narzędzia public relations...

Jak agencje public relations kreują marki i budują...

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu rola agencji public relations (PR) w kreowaniu marek i budowaniu wizerunku firm...

dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska

PR-owiec i jego lustro wartości… 

Polski rynek public relations ma już ponad trzydzieści lat. To sporo, gdy myślimy o nabywaniu doświadczeń, objaśnianiu...

Anna Miotk

Wszystko, co chciałbyś/chciałabyś wiedzieć o pracy w PR,...

Studia i pierwsze praktyki zawodowe to czas decyzji wyboru konkretnej ścieżki zawodowej. Być może zastanawiasz się, czy...

Anna Wiśniewska

W centrum wydarzeń

Wyobrażając sobie pracę w komunikacji, często pierwsza przychodzi nam do głowy ekscytująca komunikacja zewnętrzna. Każdy...

Natalia Długosz

Dlaczego kocham pracę w PR? 

Kiedy byłam małą dziewczynką, oświadczyłam mojej babci, że ja będę dyrektorką w korporacji. Widziałam siebie w...

Anna Kaczmarek

Niezwykli PR-owcy od zdrowia – oni nie uczą...

„Pani redaktor, wysłaliśmy wczoraj do pani maila z informacją prasową. Chcemy zwrócić uwagę na bardzo ważny...

Beata Cholewińska

PRowiec idealny oczami dziennikarza 

Pracę w mediach rozpoczęłam 20 lat temu. Przeszłam wszystkie etapy rozwoju zawodowego. Zaczynając od przysłowiowego...

dr Łukasz Przybysz

Praca w PR wolna od nudy i rutyny....

„Mało nas. Potrzebujemy Was więcej. Chodźcie do nas!” – woła polska branża public relations do młodych. Co...