1. dzień - 27.08.2020 – nagrania

Francis Ingham
ICCO
Transformacja branży: PR post-Covid

Katarzyna Lewińska, Michał Rogowski
Kantar Polska
10 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć, czyli jak nas zmienił COVID i co to oznacza dla marek i firm!

Katarzyna Kamińska, Szymon Szymczyk
Hill+Knowlton Strategies
Czas wielkiej zmiany. Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach PR służących zmianie zachowań konsumentów, pracowników i obywateli

Kuba Giedrojć
Konfederacja Lewiatan
Komunikacja 2021 - 5 kierunków, które po Covidzie stały się priorytetem

Joanna Rutkowska, Milena Zacharzewska
24/7Communication
Nowy Wspaniały Świat? Jaki będzie konsument żywności po pandemii? Branża FMCG po COVID-19

Jarosław Bańda
Lighthouse
Wielkie bum, czy wielki boom – jak koronawirus wpłynął na funkcjonowanie mediów w Polsce i co z tego wynika dla PR-owców

Łukasz Malczewski
d*fusion communication
„Zwinny” tryb w PR – w jaki sposób dostosować strategię komunikacji do ciągłych zmian otoczenia
2. dzień - 28.08.2020 – nagrania

Jan Jakub Wygnański
Fundacja Stocznia
Corporate reputation on fire. Czy konsumenci i interesariusze wystawią rachunek markom i korporacjom za to jak zachowały się podczas pandemii

Monika Domańska
Made in PR
Zadbaj o relacje! Czego niedostatek w firmach obnażyła pandemia koronawirusa?

Tomasz Alberski, Rafał Zagrobelny
Komunikacja+PR
Wyzwanie = zaufanie. Jak odbudować zaufanie do biznesu i wrócić na właściwe tory?

Konrad Drozdowski
Sigma Bis SA
All digital. Przedwczesna rewolucja?

Norbert Ofmański, Norbert Kilen
On Board Think Kong
Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach

Wawrzyniec Smoczyński
Fundacja Nowej Wspólnoty
Zjednoczeni czy podzieleni: do jakiego świata wracamy po lockdownie i wyborach?

Katarzyna Miklaszewska, Michał Kwietniewski
Clue PR
Fixed for being flexible - jak budować komunikację w niepewnych czasach

Marcin Olkowicz
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej?

Grzegorz Szczepański, Cezary Szymanek
Kontrapunkt: zderzenie odmiennych spojrzeń na temat wpływu Covid-19 na transformację profesjonalnych usług public relations