1. dzień - 27.08.2020 – nagrania

Odtwórz wideo
Francis Ingham

ICCO

Transformacja branży: PR post-Covid

Odtwórz wideo
Katarzyna Lewińska, Michał Rogowski

Kantar Polska

10 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć, czyli jak nas zmienił COVID i co to oznacza dla marek i firm!

Odtwórz wideo
Katarzyna Kamińska, Szymon Szymczyk

Hill+Knowlton Strategies

Czas wielkiej zmiany. Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach PR służących zmianie zachowań konsumentów, pracowników i obywateli

Odtwórz wideo
Kuba Giedrojć

Konfederacja Lewiatan

Komunikacja 2021 - 5 kierunków, które po Covidzie stały się priorytetem

Odtwórz wideo
Joanna Rutkowska, Milena Zacharzewska

24/7Communication

Nowy Wspaniały Świat? Jaki będzie konsument żywności po pandemii? Branża FMCG po COVID-19

Odtwórz wideo
Jarosław Bańda

Lighthouse

Wielkie bum, czy wielki boom – jak koronawirus wpłynął na funkcjonowanie mediów w Polsce i co z tego wynika dla PR-owców

Odtwórz wideo
Łukasz Malczewski

d*fusion communication

„Zwinny” tryb w PR – w jaki sposób dostosować strategię komunikacji do ciągłych zmian otoczenia


2. dzień - 28.08.2020 – nagrania

Odtwórz wideo
Jan Jakub Wygnański

Fundacja Stocznia

Corporate reputation on fire. Czy konsumenci i interesariusze wystawią rachunek markom i korporacjom za to jak zachowały się podczas pandemii

Odtwórz wideo
Monika Domańska

Made in PR

Zadbaj o relacje! Czego niedostatek w firmach obnażyła pandemia koronawirusa?

Odtwórz wideo
Tomasz Alberski, Rafał Zagrobelny

Komunikacja+PR

Wyzwanie = zaufanie. Jak odbudować zaufanie do biznesu i wrócić na właściwe tory?

Odtwórz wideo
Konrad Drozdowski

Sigma Bis SA

All digital. Przedwczesna rewolucja?

Odtwórz wideo
Norbert Ofmański, Norbert Kilen

On Board Think Kong

Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach

Odtwórz wideo
Wawrzyniec Smoczyński

Fundacja Nowej Wspólnoty

Zjednoczeni czy podzieleni: do jakiego świata wracamy po lockdownie i wyborach?

Odtwórz wideo
Katarzyna Miklaszewska, Michał Kwietniewski

Clue PR

Fixed for being flexible - jak budować komunikację w niepewnych czasach

Odtwórz wideo
Marcin Olkowicz

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej?

Odtwórz wideo
Grzegorz Szczepański, Cezary Szymanek

Kontrapunkt: zderzenie odmiennych spojrzeń na temat wpływu Covid-19 na transformację profesjonalnych usług public relations